Počítač (Windows)

Na vašom počítači so systémom Windows si môžete prečítať všetky e-knihy z našej ponuky.

Formáty EPUB, PDF

E-knihy sú k dispozícii v štandardných formátoch – v našom katalógu označených ako EPUB a PDF. Na ich čítanie odporúčame nainštalovať aplikáciu Adobe Digital Editions, ktorá je dostupná zadarmo (stiahnite tu).

Poznámka: Formát MOBI je určený špeciálne pre čítačky Kindle. Vzhľadom aj funkciami sa rovná formátu EPUB, preto návod na jeho stiahnutie na PC neuvádzame.

Formát EPUB (Adobe DRM)

E-knihy v týchto formátoch sú chránené šifrovaním. Na ich čítanie je potrebné zaregistrovať si váš osobný kľúč, tzv. Adobe ID. Tento kľúč môžete použiť na autorizáciu až 6 zariadení, na ktorých môžete takto chránené e-knihy čítať.

1. Registrácia Adobe ID

Adobe ID je kombináciou zaregistrovaného e-mailu a hesla, ktoré slúžia ako prihlasovacie údaje pre stiahnutie a čítanie e-kníh šifrovaných Adobe DRM (v našej ponuke označených štítkom EPUB (Adobe DRM)). Ak Adobe ID ešte nemáte, môžete si ho vytvoriť jednoduchou registráciou: získať Adobe ID.

2. Stiahnutie Adobe Digital Editions (ADE)

Do svojho počítača si stiahnite a nainštalujte bezplatnú aplikáciu Adobe Digital Editions (stiahnuť).

3. Autorizovanie aplikácie ADE

V aplikácii Adobe Digital Editions môžete Adobe ID zadať pri prvom spustení alebo v menu "Help" > "Authorize computer".

4. Stiahnutie e-knihy

Po kliknutí na formát EPUB (Adobe DRM) pri zakúpenej e-knihe sa vám stiahne súbor URLLink.acsm. Má veľkosť len 1 kB, lebo tento súbor neobsahuje samotnú e-knihu, ale inštrukcie pre aplikáciu Adobe Digital Editions na stiahnutie vašej knihy. Odporúčame si tento súbor uschovať pre budúce použitie (jeho počet stiahnutí je obmedzený). Súbor URLLink.acsm stačí otvoriť v autorizovanej aplikácii Adobe Digital Editions, kam sa vám e-kniha stiahne. Načítavanie e-knihy môže trvať v závislosti od veľkosti e-knihy niekoľko sekúnd až niekoľko minút. Informáciu o sťahovaní obsahu e-knihy nerušte, počkajte, kým sa e-kniha sama otvorí. Po prvom stiahnutí e-knihy je ju možné ďalej čítať aj bez pripojenia k internetu.

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “