Preskočiť na hlavný obsah
Cleopatra a Frankenstein - Coco Mellors, Literárna bašta, 2024

Kontakt

Zákaznícka podpora

Všeobecné informácie

Otázky k objednávkam, sortimentu, technické problémy

info@martinus.sk

043 / 3260 360 pracovné dni 8:00–18:00

Naše návody

E-knihy

Starosti so sťahovaním, čítačkou či aplikáciou

eknihy@martinus.sk

043 / 3260 362 pracovné dni 8:00–16:00

Viac info

Reklamácie

Nezrovnalosti v zásielke, vrátenie tovaru

reklamacie@martinus.sk

043 / 4554 341 pracovné dni 8:00–15:30

Viac info

Knihovrátok

Všetko ohľadom výkupov a čítaných kníh

knihovratok@martinus.sk

Kníhkupectvá

Hľadáte adresu alebo telefónne číslo jedného z našich kníhkupectiev?
Zoznam a mapa kníhkupectiev

Časté otázky

Aký je stav mojej objednávky?

Ak vám prišiel e-mail s potvrdením objednávky, okrem šťastného knihomoľského výkriku „Hurá!“ si jej stav si vždy ľahko overíte kliknutím na tlačidlo „Zistiť aktuálny stav objednávky“, ktoré sa nachádza priamo v e-maile.

Ak ste naším registrovaným zákazníkom a máte u nás vytvorené konto, stav objednávky si dokážete overiť aj priamo v sekcii Moje objednávky. Stačí sa prihlásiť a vyhľadať konkrétnu objednávku.


Môžem do svojej objednávky niečo doplniť?

Knižiek nikdy nie je dosť, však? :-) Ak máte záujem o doplnenie svojej objednávky, na adresu info@martinus.sk nám pošlite webový link tovaru, ktorý by ste chceli doplniť. V prípade, že vaša objednávka nebola medzičasom zabalená alebo odoslaná, radi vám do nej čokoľvek pridáme.


Môžem z objednávky niečo odstrániť, prípadne ju zrušiť?

Ak si želáte odstrániť položku z objednávky, alebo aj zrušiť celú objednávku, prihláste sa do svojho zákazníckeho konta.

Pre odstránenie konkrétnej položky kliknite na ikonku koša pri položke, ktorú si želáte odstrániť. Pre zrušenie celej objednávky kliknite na tlačidlo „Odstrániť“, ktoré sa nachádza v pravom hornom rohu vašej objednávky.

Odstránenie položky z objednávky, ako aj zrušenie celej objednávky je však možné len vtedy, ak ste objednávku neuhradili vopred a ešte nebola z nášho skladu expedovaná.

Ak zákaznícke konto nemáte, kontaktujte náš zákaznícky servis a my preveríme, či je úprava objednávky ešte možná.


Prečo je výhodné mať zákaznícke konto?

Knihy alebo iný tovar si môžete objednať aj bez vytvoreného zákazníckeho konta. Vytvorením knihomoľského, pardon, zákazníckeho konta však získate viac možností sledovania a úprav svojho konta a objednávok pred ich odoslaním:

  • úprava osobných údajov a adries
  • vždy dostupný prehľad všetkých objednávok
  • prístup k vystaveným dokladom
  • sledovanie aktuálneho stavu objednávky
  • zrušenie objednávky
  • zrušenie jednotlivých položiek v objednávke
  • úhrada objednávky
  • meninové alebo narodeninové poukážky
  • poukážky za objednávku vo vyššej hodnote

Ak knihu posielate do 7 dní, budem ju mať do 7 dní doma?

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, uvedená doba odoslania znamená, že zvyčajne vám tovar vieme zabezpečiť a odoslať do 7 dní. K tejto dobe si ešte pripočítajte dobu doručenia, ktorá sa pri jednotlivých prepravných spoločnostiach líši. Bližšie informácie o dobe doručenia nájdete v sekcii Doručenie.

V prípade, že objednávka obsahuje viac titulov s rôznymi dodacími dobami, predpokladaná doba odoslania objednávky je určená najdlhšou dobou dodania.

Potrebujete mať časť svojej objednávky doma skôr? Úplne tomu rozumieme. Kontaktujte nás na našej infolinke a my preveríme, či vám dokážeme vyhovieť.


Dokážem si objednať aj vypredaný titul?

Vypredaný tovar, žiaľ, nie je možné objednať. Vydanie dotlače je na rozhodnutí vydavateľa, ktoré nedokážeme ovplyvniť. Na stránke však aj naďalej ponúkame prehľad všetkých kníh, ktoré boli u nás kedysi dostupné.

Informácie o vypredaných vydaniach môžu byť bohatým zdrojom informácií o autoroch, tituloch či vydavateľstvách. Zároveň môžete uviesť svoju mailovú adresu a v prípade, že by sa kniha opäť dostala do ponuky, či už v čítanej verzii alebo vďaka dotlači vydavateľa, budeme vás o tom informovať.


Kedy mi príde faktúra?

K objednávkam vystavujeme elektronické faktúry, ktoré vám po dodaní zásielky zašleme e-mailom. Takto jednoducho ušetríme jeden list papiera pri každej zásielke a ktovie, možno práve z ušetrených listov papiera vznikne nová knižka :-)

Všetky faktúry sú rovnako dostupné aj vo vašom zákazníckom konte v detaile objednávky, odkiaľ si ich môžete jednoducho stiahnuť.


Posielate objednávky aj do zahraničia a Českej republiky?

Áno, objednávky posielame aj do zahraničia. Všetky potrebné informácie sú dostupné na našej stránke Doručenie v časti Doručenie do zahraničia.

V prípade, že máte záujem zaslať objednávku do Českej republiky, odporúčame objednávku vytvoriť prostredníctvom internetovej stránky www.martinus.cz.


Ako vrátim tovar, ktorý je síce v poriadku, ale nevyhovuje mi?

Tovar, o ktorý nemáte záujem, môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Prineste nám ho do našich kamenných kníhkupectiev, alebo nám ho zašlite na adresu:
Martinus, s.r.o. (REKLAMÁCIE) Československej armády 3, 036 01 Martin

K tovaru nezabudnite priložiť náš Protokol o vrátení tovaru.


Ako reklamujem tovar, ktorý nie je v poriadku?

Mýliť sa je ľudské a platí to aj u nás v Martinuse. Hoci sa snažíme robiť našu prácu každý deň najlepšie ako vieme, niekedy sa nám to, žiaľ, nepodarí.

Ak potrebujete reklamovať tovar, ktorý ste u nás zakúpili prostredníctvom internetovej objednávky, napíšte nám na adresu reklamacie@martinus.sk a popíšte aj dôvod reklamácie. Čo najskôr vás budeme kontaktovať.


O nás

Kontaktná adresa

Adresa pre posielanie vráteného či reklamovaného tovaru a výkupov

Martinus, s.r.o.
Československej armády 5800/3
036 01 Martin

Sídlo spoločnosti

Martinus, s.r.o.
Gorkého 4
036 01 Martin

Údaje o spoločnosti

Spoločnosť zapísaná do Obchodného registra Okresného súdu Žilina, oddiel s.r.o., vložka číslo 52711/L zo dňa 8. 4. 2010

IČO: 45 503 249
DIČ: 2023008911
IČ DPH: SK2023008911

Marketingová a mediálna spolupráca

marketing@martinus.sk

Viac o marketingu

Partnerský systém (affiliate)

partner@martinus.sk

Viac o partnerskom systéme

Pre autorov a vydavateľov

knihy@martinus.sk

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “