Delivering Happiness - Tony Hsieh
Delivering Happiness
6,99 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Delivering Happiness

A Path to Profits, Passion, and Purpose

Na sklade
Vydavateľstvo
Business Plus, 2010

In his first book, Tony Hsieh - the widely-admired CEO of on-line shoe retailer, Zappos, explains how he created a unique culture and commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors and backers... Čítať viac

In his first book, Tony Hsieh - the widely-admired CEO of on-line shoe retailer, Zappos, explains how he created a unique culture and commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors and backers... Čítať viac

6,99 €
Na sklade, objednávajte však rýchlo

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

In his first book, Tony Hsieh - the widely-admired CEO of on-line shoe retailer, Zappos, explains how he created a unique culture and commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors and backers. Using anecdotes and stories from his own experiences and from other companies, Hsieh provides concrete ways that companies can achieve unprecedented success. Even better, he shows how creating happiness and record results go hand-in-hand.

He starts with the 'Why' in a section where he narrates his quest to understand the science of happiness. Then he runs through the ten Zappos 'Core Values' such as 'Deliver WOW through Service,' 'Create Fun and A Little Weirdness' and 'Build a Positive Team and Family Spirit' and explains how you and your colleagues should come up with your own. Hsieh then details many of the unique practices at Zappos that have made it the success it is today, such as the philosphy of allocating marketing money into the customer experience, thereby allowing repeat customers and word-of-mouth be their true form of marketing.

He also explains why Zappos's main priority is company culture and his belief that once you get the culture right, everything else - great customer service, long-term branding - will happen on its own. Finally, Hsieh explains how Zappos employees actually apply the Core Values to improving their lives outside of work - and to making a difference in their communities and the world.
Čítať viac

Všetky formáty tohto titulu

Čítané kusy

Čítaná, ako nová
angličtina, Business Plus, 2010
Na sklade, objednávajte však rýchlo
4,89 €
-30 %

Knihy

Kniha
čeština, PeopleComm, 2017
Na sklade, posielame ihneď
16,00 €
Kniha
angličtina, Business Plus, 2010
Na sklade, objednávajte však rýchlo
6,99 €
Kniha
čeština, PeopleComm, 2013
Vypredané
Kniha
čeština, PeopleComm, 2011
Vypredané
Kniha
angličtina, Business Plus, 2010
Vypredané
Ďalšie
289 strán
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
105×172 mm
Hmotnosť
151 g
ISBN
9781455508907
Rok vydania
2010
Naše katalógové číslo
150484
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Business Plus

Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti? Dajte nám o tom vedieť.

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,7 / 5

31 hodnotení

24
5
1
1
0

Ako sa vám páčila kniha?

Recenzie Martinusákov

Kniha Tonyho Hsieha nie je len o jeho ceste za hodnotami a peniazmi, je to vízia, ako by mohli vyzerať firmy budúcnosti. Dnes je doba, kedy sa strácajú hodnoty a všetci sa náhlia iba za peniazmi bez toho, aby boli naozaj šťastní. Ale táto kniha nie je o tom, ako byť šťastný. Je to o tom, ako zarábať peniaze a prinášať ľuďom spokojnosť. Príkladom je autor sám, ktorý sa vydal na cestu firemnej kultúry, ktorá sa zakladá na skutočných hodnotách. Len vďaka tomu môžu byť všetci šťastní – vedenie, zamestnanci aj zákazníci.
Cesta firmy Zappos nebola vždy taká jednoduchá. Od jej počiatkov a problémov až k fúzii s Amazonom. Autor nič netají a do publikácie prispeli aj samotný zamestnanci. Podáva akýsi návod, ako z firmy spraviť miesto, ktoré profituje, kde ľudia s radosťou pracujú a ktorá doručuje zákazníkom šťastie. Kniha je plná myšlienok, názorov a inšpirácií.
Knihu by som odporučila každému, kto vedie nejakú firmu alebo ľudí, ale aj zamestnancom, ktorí chcú na sebe pracovať a ktorí chcú z firmy, kde pracujú, spraviť prácu snov.

Čítať viac

Recenzie čitateľov

Michal Vavra
12.1.2021
Pútavé čítanie
Overený nákup
Pekne napísaný príbeh, žiada detailná bibliografia. Zamerané skôr na opísanie firemného spiritu a opisu veľkolepých úspechov, nešiel príliš do detailu manažérskeho riadenia firmy. Môžem odporučiť ako nenáročnú literatúru aj pre ľudí, ktorý nehľadajú práve knihu o manažmente ale chcú sa dozvedieť viac o príbehu firmý Zappos. Čítať viac
Jakub
26.12.2020
Must-read ked mate eshop
Neviem, či som pri nejakej knihe zažil to, čo pri tejto. Normálne som bol v napätí, či sa im (mu) to podarí alebo nie. Keď dnes počúvam od kamarátov v akých firmách pracujú a akých šéfov majú (z 95%), je mi z toho dosť zle. Každý kto chce byť nielen podnikateľom ale aj človekom, za ktorým sa oplatí ísť, by si túto knihu mal prečítať a ukradnúť z nej niečo pre svoju firmu. Je tam toho viac než dosť.
Za mňa je to TOP kniha a Tony musí byť parádny človek :)
Čítať viac
15
25.3.2020
Ako vybudovať spoločnosť, kam sa zamestnanci doslova hrnú a svoje šťastie premietajú ako pridanú hodnotu pre zákazníkov? Na to Vám odpovie táto kniha. Tony popisuje všetko ako bolo, bez nejakého prikrášlenia a vytvoril tak skvelý príbeh a možno aj návod, ako by mohli firmy vyzerať a chovať sa. Dal do firmy celého seba a aj celý svoj majetok a vlastne všetko vsadil na jednu kartu. Ako to dopadlo, sa dozviete v knihe Čítať viac
GIVT.cz, Barbora Říhová
15.8.2016
Tento príspevok prezrádza dôležité momenty deja, preto je skrytý, aby sme Vám nepokazili pôžitok z čítania.
Nepochybně jedna z nejlepších knížek, co si můžete přečíst. Myslím to naprosto vážně. Bojíte se, že vás kniha o podnikání nebude bavit? No tak to se fakt pletete. Tony v ní popisuje svůj život už od dětství, kdy si na zahradě vytvořil farmu na žížaly, tiskl místní zpravodaj a prodával ho sousedům, a vůbec vymýšlel spoustu inovací - třeba systém jak oklamat rodiče, aby si mysleli, že 5 hodin denně cvičí na housle.
Zábavnou formou se snaží odhalit svůj pohled na podnikání a hlavně na to, co pro něj znamená štěstí - a rozhodně se mu to daří.
Co v knížce najdete - spoustu inspirace, nápadů, podnětů pro váš vlastní rozvoj, a taky dost zábavných pasáží :)
Co v knížce nenajdete - nudné byrokratické nebo pseudomotivační kecy.
Citát: “I thought about how easily we are all brainwashed by our society and culture to stop thinking and just assume by default that more money equals more success and more happiness, when ultimately happiness is really just about enjoying life.”
A co dokazuje, že Zappos má komunikaci se zákazníky na opravdu top úrovni? Třeba tenhle můj instagramový post, který mi hned komentovali :) https://www.instagram.com/p/BHeO7BxBg88/?taken-by=barbullin

P.S.: Nebojte se přečíst si knížku v angličtině, je to napsané "lidově" a čte se to moc pěkně :)
Čítať viac
Zbyněk
15.7.2015
výborná knížka
Pokud chcete přečíst příběh úspěšného businessmana, který dokázal vybudovat fungující kolos s originální firemní kulturou, je to knížka právě pro Vás. Dozvíte se, že není jednoduché dosáhnout snadno úspěchu v zásilkovém prodeji. Není jednoduché ani nastavit a udržet přátelský přístup se všemi kolem firmy - zákazníky, zaměstnanci, dodavateli. Je to úžasná knížka, kterou jsem s velkou chutí přečetl a nechal se inspirovat. Čítať viac
Dalibor Cicman
27.7.2014
Učebnica orientacie na zákazníka
Celkovo je to inšpiratívna kniha, vďaka ktorej začnete niektoré veci úplne inak vnímať ako doteraz. (live-linku ako marketingový nastroj...) Skladá sa z 3 častí. 1 - Tonyho život pred Zapposom, 2 - začiatky Zapposu 3 - firemna kultura, marketing, sloboda v práci. Prvé 2 časti písané ako pútavý príbeh, od ktorého sa neodlepíte. V tretej odhaľuje know-how prečo je Zappos pokladaný za jedného z najobľúbenejších zamestnávateľov a firmu s najlepším prozákazníckym prístupom

Určite ju odporúčam každému zamestnávateľovi alebo podnikateľovi na internet.

Napísal som na túto knihu aj recenziu na svoj blog, ak by niekoho zaujímala ;) daliborcicman.com/stesti-doruceno-tony-hsieh-zappos-recenzia
Čítať viac

„Náboženstvo je teologický ekvivalent poisťovacieho podvodu, kde rok za rokom platíte poistné, a potom, keď potrebujete čerpať výhody, za ktoré ste platili s nábožnou presnosťou - odpustite mi tú hračku -, zistíte, že spoločnosť, ktorá si vaše peniaze brala, vlastne neexistuje. “

Revival - Stephen King
Revival
Stephen King