Názor čitateľa
Kniha Tonyho Hsieha nie je len o jeho ceste za hodnotami a peniazmi, je to vízia, ako by mohli vyzerať firmy budúcnosti. Dnes je doba, kedy sa strácajú hodnoty a všetci sa náhlia iba za peniazmi bez toho, aby boli naozaj šťastní. Ale táto kniha nie je o tom, ako byť šťastný. Je to o tom, ako zarábať peniaze a prinášať ľuďom spokojnosť. Príkladom je autor sám, ktorý sa vydal na cestu firemnej kultúry, ktorá sa zakladá na skutočných hodnotách. Len vďaka tomu môžu byť všetci šťastní – vedenie, zamestnanci aj zákazníci.
Cesta firmy Zappos nebola vždy taká jednoduchá. Od jej počiatkov a problémov až k fúzii s Amazonom. Autor nič netají a do publikácie prispeli aj samotný zamestnanci. Podáva akýsi návod, ako z firmy spraviť miesto, ktoré profituje, kde ľudia s radosťou pracujú a ktorá doručuje zákazníkom šťastie. Kniha je plná myšlienok, názorov a inšpirácií.
Knihu by som odporučila každému, kto vedie nejakú firmu alebo ľudí, ale aj zamestnancom, ktorí chcú na sebe pracovať a ktorí chcú z firmy, kde pracujú, spraviť prácu snov.
Čítať viac