Uhádneš, komu patria Tajomné knižnice?   Súťažiť
Na druhý pokus - T.L. Swan, Metafora, 2023
Zúženie výberu
Ďalšie možnosti
Ďalšie možnosti
Ďalšie možnosti
Ďalšie možnosti
Ďalšie možnosti
Ďalšie možnosti
Ďalšie možnosti
Ďalšie možnosti
Ďalšie možnosti
Ďalšie možnosti
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013 - Martina Radvanová, VEDA, 2014
Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky...

  • Knihapevná väzba
    57,18 €
    -5 %
    Do 15 dní

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014, VEDA, 2015
Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie...

  • Knihapevná väzba
    57,18 €
    -5 %
    Do 15 dní

How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
How Brands Grow 2 
EN

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...

  • Knihapevná väzba
    41,50 €
    Na sklade

Practical guide to financial and insurance mathematics - Tomáš Cipra, Ekopress, 2020
Practical guide to financial and insurance mathematics 
EN

The publication presents basic calculation principles in finance and insurance. Particular chapters gradually survey topics which are important in the actual financial and insurance practice...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,71 €
    -9 %
    Do 26 dní

The process of creating social network - Aleš Zářický, Lukáš Fasora, Ostravská univerzita, 2019
The process of creating social network 
CZ

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý

  • Knihabrožovaná väzba
    14,76 €
    Do 26 dní


Employees First, Customer Second - Vineet Nayar, Harvard Business Press, 2010
Employees First, Customer Second 
EN

One small idea can ignite a revolution just as a single matchstick can start a fire. One such idea - putting employees first and customers second - sparked a revolution at HCL Technologies, the IT services giant...

  • Knihapevná väzba
    35,50 €
    Viac ako 30 dní

Give and Take 
EN

A groundbreaking look at why our interactions with others hold the key to success, from the bestselling author of Think Again and Originals ...

  • E-knihaEPUB (Adobe DRM)
    12,99 €
    Ihneď na stiahnutie
  • Knihapevná väzba
    33,99 €
    Viac ako 30 dní

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná väzba
    35,95 €
    Na sklade

Eat That Frog! - Brian Tracy, Hodder and Stoughton, 2013
Eat That Frog! 
EN

Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,14 €
    Na sklade

Vedeli ste, že...?

vás radi privítame v 17 kníhkupectvách po celom Slovensku?

Crossing the Chasm - Geoffrey A. Moore, HarperCollins, 2014
Crossing the Chasm 
EN

The bible for bringing cutting-edge products to larger markets now revised and updated with new insights into the realities of high-tech marketing. In Crossing the Chasm, Geoffrey A. Moore shows that in the Technology Adoption Life ...

  • Knihabrožovaná väzba
    22,95 €
    Na sklade
  • E-knihaEPUB (Adobe DRM)
    9,99 €
    Ihneď na stiahnutie

Work Rules! - Laszlo Bock, John Murray, 2016
Work Rules! 
EN

A compelling manifesto with the potential to change how we work and live.

  • Knihabrožovaná väzba
    12,95 €
    Na sklade

Turning the Flywheel - Jim Collins, Random House, 2019
Turning the Flywheel 
EN

The key to business success is not a single innovation or one plan. It is the act of turning the flywheel, slowly gaining momentum and eventually reaching a breakthrough. Building upon the flywheel concept introduced in his groundbreaking classic...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,95 €
    Na sklade

Predictably Irrational - Dan Ariely, HarperCollins, 2009
Predictably Irrational 
EN

'For anyone interested in marketing - either as a practioner or victim - this is unmissable reading. If only more researchers could write like this, the world would be a better place.'

  • Knihabrožovaná väzba
    10,95 €
    Na sklade
  • E-knihaEPUB (Adobe DRM)
    7,40 €
    Ihneď na stiahnutie

Purple Cow - Seth Godin, Penguin Books, 2005
Purple Cow 
EN

You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, ...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,50 €
    Na sklade

The Power of Moments - Chip Heath, Dan Heath, Transworld, 2019
The Power of Moments 
EN

What if a teacher could design a lesson that he knew his students would remember twenty years later? What if a doctor or nurse knew how to orchestrate moments that would bring more comfort to patients? What if you had a better sense of how to create...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,95 €
    Na sklade

Contagious - Jonah Berger, Simon & Schuster, 2014
Contagious 
EN

Why are some products and ideas talked about more than others? Why do some articles make the most emailed list? Why do some YouTube videos go viral? Word-of-mouth. Whether through face-to-face conversations, emails from friends, ...

  • Knihabrožovaná väzba
    10,95 €
    Do piatich dní
  • Čítanávýborný stav
    7,67 €
    -30 %
    Na sklade

The Power of Ethics - Susan Liautaud, Simon & Schuster, 2021
The Power of Ethics 
EN

In today's world, ethics can be complicated and its boundaries blurred. Should businesses go beyond their legal obligations? Should a radical thinker with an extremist following be invited to defend their position alongside more mainstream public figures?

  • Knihabrožovaná väzba
    18,50 €
    Na sklade

SPIN Selling - Neil Rackham, Gower, 2007
SPIN Selling 
EN

True or false? In selling high-value products or services: "closing" increases your chance of success; it is essential to describe the benefits of your product or service to the customer; objection handling is an important skill;...

  • Knihabrožovaná väzba
    30,13 €
    -4 %
    Viac ako 30 dní

This is Marketing - Seth Godin, Portfolio, 2018
This is Marketing 
EN
Martinus
Martinusáčka odporúča 5

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books...

  • Knihabrožovaná väzba
    18,95 €
    Na sklade
  • E-knihaEPUB (Adobe DRM)
    11,99 €
    Ihneď na stiahnutie


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

Neprečítate na zariadeniach:

  • Kindle

Viac informácií v našich návodoch

„Definití­vne rozhodnutia sa prijí­majú vždy a iba v takom duševnom stave, ktorý nemá trvať dlho.“

Pan Gwyn
Alessandro Baricco