Oslavujeme Dominika Dána. Rozlúsknite všetky jeho prípady so zľavou 25 %

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Nový Dominik Dán na sklade. Kniha Podaj prst, Dominik Dán. Vydavateľstvo Slovart, 2025. Chcem knihu

Zúžiť výber

Kniha: How Brands Grow 2 (Byron Sharp a Jenni Romaniuk)
How Brands Grow 2 
EN
Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands (Revised Edition)

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...

  • Knihapevná väzba
    45,00 €
    Na sklade > 5 ks
    Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Kniha: How Brands Grow (Byron Sharp)
How Brands Grow 
EN
What Marketers Don't Know

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná väzba
    38,00 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: Marketing (Byron Sharp)
Marketing 
EN
Theory, Evidence, Practice

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, ...

  • Knihabrožovaná väzba
    120,00 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 23 dní.

Kniha: Jak se budují značky (Byron Sharp)

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
  • E-kniha
    14,23 €
    Predaj skončil
    Ach, mrzí nás to, ale platnosť licencie na predaj tohto titulu vypršala. Nemôžeme ho už bohužiaľ predávať :-(

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Jak se budují značky 2 (Byron Sharp a Jenni Romaniuk)
Jak se budují značky 2 
CZ
Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky

Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování...

  • Knihapevná väzba
    27,45 €
    Pripravujeme,
    vychádza 27. 8. 2025
    Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu. Predbežne by mala vyjsť 27. 8. 2025.

Kniha: Jak se budují značky 1 (Byron Sharp)
Jak se budují značky 1 
CZ
Co obchodníci nevědí

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší...

  • Knihapevná väzba
    27,45 €
    Pripravujeme,
    vychádza 27. 8. 2025
    Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu. Predbežne by mala vyjsť 27. 8. 2025.

Kniha: How Brands Grow: Part 2 (Byron Sharp a Jenni Romaniuk)
How Brands Grow: Part 2 
EN
Emerging Markets, Services, Durables, New and Luxury Brands

Growth to survive is a marketing mantra. Following the success of international bestseller, How Brands Grow: What Marketers Don't Know, comes a new book that takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.


Deti potrebujú klamstvá, aby večer v postieľkach pokojne zaspali, dospelí ich potrebujú, aby ráno vládali vstať.
Kniha: Medveďovce (Fredrik Backman)
Medveďovce
  • Fredrik Backman