Alchemy - Rory Sutherland

12,50 €

Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo
Alchemy - Rory Sutherland
Alchemy - Rory Sutherland

Alchemy

Why is Red Bull so popular - even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy... Čítať viac

Vydavateľstvo
WH Allen, 2021
Počet strán
384

Why is Red Bull so popular - even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste? ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

12,50 €

Na sklade, posielame ihneď
Ďalšie knižné vydania (3)
Alchemy - Rory Sutherland
Pevná väzba
Angličtina, 2019
Viac ako 30 dní

31,99 €


Alchymie - Rory Sutherland
Pevná väzba
Čeština, 2021
Na sklade

23,45 €


Alchemy - Rory Sutherland
Brožovaná väzba
Angličtina, 2019
Vypredané

Ďalšie knižné vydania

Naši škriatkovia odporúčajú

Viac o knihe

Why is Red Bull so popular - even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste?
Discover the alchemy behind original thinking, as TED Talk superstar and Ogilvy advertising legend Rory Sutherland reveals why abandoning logic and casting aside rationality is the best way to solve any problem.

In his first book he blends cutting-edge behavioural science, jaw-dropping stories and a touch of branding magic on his mission to turn us all into idea alchemists. He shows how economists, businesses and governments have got it all wrong: we are not rational creatures who make logical decisions based on evidence. Instead, the big problems we face every day, whether as an individual or in society, could very well be solved by thinking less logically. To be brilliant, you have to be irrational.
Čítať viac
Počet strán
384
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
126×198 mm
Hmotnosť
270 g
Rok vydania
2021
Naše katalógové číslo
914267
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
WH Allen
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,0 / 5

5 hodnotení

2
2
0
1
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Monika
Neoverený nákup
17.11.2021
Famózna
Ak Vám nič nehovoria behavorialne vedy a neviete ako ich vyuzit v marketingu,toto je ten pravý zdroj informácií. Rory rozpráva o tom ako ľudské správanie ovplyvňuje naše nákupné preferencie. Prečo sú niektoré kampane z pohľadu ľudského správania tak šialene uspešné a samozrejme aj naopak. Ako dokážu zdanlivo malé zmeny priniesť obrovské pokroky v predajoch. Prečo si kupujeme drahé autá, prečo nám záleží na kvalitnom papieri, papierových taškách s textilnými uchytmi, ako je možné, že nechutný a drahý nápoj v malej plechovke je tak úspešný... Vynikajúca! Odporúčam všetkým marketérom. Čítať viac
24
14.7.2021
Čítala som spoločne s knižkou Matematika pre život. Výborne sa dopĺňajú. Sú plné zaujímavosti, písané pútavo, ale zas úplne oddychovky to nie sú a pozornosť vyžadujú. Matematika pro život vám ukáže, že matematiky sa nemusíte báť, obklopuje nás a vlastne sa hodí poznať pár zákonitostí. A naopak nepochopenie môže viesť k veľkým omylom. Alchymie vám naopak ukáže, čo by logicky fungovať malo, ale realita je iná, pretože ľudské myslenie je... nuž, nerozhodujeme sa vždy logicky. Ale pritom to svojim spôsobom dáva zmysel. Zamerané viac na marketing, ale ide aj do ďalších oblastí. Knihy sú si podobné a pritom tak rozdielne. Dokonca sa niektoré príbehy objavia v oboch (napríklad prípad Sally Clarkovej). Každá uchopuje svet z inej strany. Matematika na to ide logicky, Alchymie psycho-logicky. Obe bavili a odporúčam. Čítať viac

„Dážď netrvá večne a keď opäť zasvieti slnko, všetko sa bude ligotať.“