Alchemy - Rory Sutherland, Custom House, 2021

27,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Alchemy - Rory Sutherland, Custom House, 2021
Alchemy - Rory Sutherland, Custom House, 2021

Alchemy

The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life

How does magic happen? Why is Red Bull so popular, though everyone?everyone!?hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external... Čítať viac

Vydavateľstvo
Custom House, 2021
Počet strán
384

How does magic happen? Why is Red Bull so popular, though everyone?everyone!?hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

27,00 €

Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Ďalšie knižné vydania (4)
Alchemy - Rory Sutherland, WH Allen, 2021
Brožovaná väzba
Angličtina, 2021
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

15,95 €


Alchemy - Rory Sutherland, WH Allen, 2019
Brožovaná väzba
Angličtina, 2019
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Alchemy - Rory Sutherland, William Morrow, 2019
Pevná väzba
Angličtina, 2019
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Alchymie - Rory Sutherland, Jan Melvil publishing, 2021
Pevná väzba
Čeština, 2021
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 13 dní.

19,93 €


Ďalšie knižné vydania

Naši škriatkovia odporúčajú

Navždy mladí - Mark Hyman, Tatran, 2025
Alchemy - Rory Sutherland, Custom House, 2021
27,00 €

Viac o knihe

How does magic happen?

Why is Red Bull so popular, though everyone?everyone!?hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities (flavor, price, quality). The surrounding world, meanwhile, is irreducibly complex and random. This means future success can't be projected on any accounting spreadsheet. To strike gold, you must master the dark art and curious science of conjuring irresistible ideas: alchemy.

Based on thirty years of fieldwork inside the largest experiment in human behavior ever conceived?the forever-unfolding pageant of consumer capitalism?Alchemy, the revolutionary book by Ogilvy advertising legend Rory Sutherland, whose TED Talks have been viewed nearly seven million times, decodes human behavior, blending leading-edge scientific research, absurdly entertaining storytelling, deep psychological insight, and practical case studies from his storied career working on campaigns for AmEx, Microsoft, and others.

Heralded as ?one of the leading minds in the world of branding? by NPR, Sutherland is a unique thought leader, as comfortable exchanging ideas with Nobel Prize winners Daniel Kahneman and Richard Thaler (both interviewed in these pages) as he is crafting the next product launch. His unconventional and relentlessly curious approach has led him to discover that the most compelling secrets to human decision making can be found in surprising places:

What can honeybees teach us about creating a sustainable business?
How could budget airlines show us how to market a health-care system?
Why is it better to be vaguely right than precisely wrong?
What might soccer penalty kicks teach us about the dangers of risk aversion?
Better ?branding,? Sutherland reveals, can also be employed not just to sell products but to promote a variety of social aims, like getting people to pay taxes, improving public health outcomes, or encouraging more women to pursue careers in tech.

Equally startling and profound, Sutherland's journey through the strange world of decision making is filled with astonishing lessons for all aspects of life and business.
Čítať viac
Naše katalógové číslo
2599253
Originálny názov
Alchemy
Počet strán
384
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
229×153 mm
Hmotnosť
392 g
ISBN
9780062388421
Rok vydania
2021
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Custom House
Pre koho
pre začiatočníkov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,1 / 5

8 hodnotení

3
4
0
1
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

29.6.2024
Kritika na logické a racionálne zmýšľanie
Perfektná kniha, ak vás zaujíma ľudská psychika a behaviorálny marketing. Dozviete sa, prečo sú niektoré kampane tak šialene uspešné, prečo si kupujeme drahé autá, prečo nám záleží na kvalitnom papieri či prečo si vlastne umývame zuby.

Autor predstavuje tému pomocou príkladov. Vždy na začiatku kapitoly začína vysvetľovať nový pojem alebo teóriu behaviorálnej vedy a následne uvedie príklad zo života marketéra alebo z bežného života spotrebiteľa.

Knihu som čítala po anglicky a niektoré pasáže boli zložité na porozumenie. Autor sa miestami príliš ponoril do ekonomickej roviny. Dával veľa príkladov z Veľkej Británie a USA k čomu som nemala kontext. Na konci strany boli vždy nejaké symboly vysvetlivky k jednotlivým riadkom, čo mi počas čítania celkom prekážalo, pretože som sa musela stále očami vracať na koniec strany, aby som porozumela kontextu nejakej frázy, ktorú použil.

Okrem toho bola pre mňa kniha veľmi užitočná a pamätám si z nej najmä všetky príklady a situácie z reálneho života, na ktorých autor vysvetľoval svoje tvrdenia. Teraz sa na svet pozerám inými očami a všímam si, prečo niektoré veci fungujú, tak ako fungujú.
Čítať viac
Monika
Neoverený nákup
17.11.2021
Famózna
Ak Vám nič nehovoria behavorialne vedy a neviete ako ich vyuzit v marketingu,toto je ten pravý zdroj informácií. Rory rozpráva o tom ako ľudské správanie ovplyvňuje naše nákupné preferencie. Prečo sú niektoré kampane z pohľadu ľudského správania tak šialene uspešné a samozrejme aj naopak. Ako dokážu zdanlivo malé zmeny priniesť obrovské pokroky v predajoch. Prečo si kupujeme drahé autá, prečo nám záleží na kvalitnom papieri, papierových taškách s textilnými uchytmi, ako je možné, že nechutný a drahý nápoj v malej plechovke je tak úspešný... Vynikajúca! Odporúčam všetkým marketérom. Čítať viac
Monika
Neoverený nákup
17.11.2021
Famózna
Ak Vám nič nehovoria behavorialne vedy a neviete ako ich vyuzit v marketingu,toto je ten pravý zdroj informácií. Rory rozpráva o tom ako ľudské správanie ovplyvňuje naše nákupné preferencie. Prečo sú niektoré kampane z pohľadu ľudského správania tak šialene uspešné a samozrejme aj naopak. Ako dokážu zdanlivo malé zmeny priniesť obrovské pokroky v predajoch. Prečo si kupujeme drahé autá, prečo nám záleží na kvalitnom papieri, papierových taškách s textilnými uchytmi, ako je možné, že nechutný a drahý nápoj v malej plechovke je tak úspešný... Vynikajúca! Odporúčam všetkým marketérom. Čítať viac
14.7.2021
Čítala som spoločne s knižkou Matematika pre život. Výborne sa dopĺňajú. Sú plné zaujímavosti, písané pútavo, ale zas úplne oddychovky to nie sú a pozornosť vyžadujú. Matematika pro život vám ukáže, že matematiky sa nemusíte báť, obklopuje nás a vlastne sa hodí poznať pár zákonitostí. A naopak nepochopenie môže viesť k veľkým omylom. Alchymie vám naopak ukáže, čo by logicky fungovať malo, ale realita je iná, pretože ľudské myslenie je... nuž, nerozhodujeme sa vždy logicky. Ale pritom to svojim spôsobom dáva zmysel. Zamerané viac na marketing, ale ide aj do ďalších oblastí. Knihy sú si podobné a pritom tak rozdielne. Dokonca sa niektoré príbehy objavia v oboch (napríklad prípad Sally Clarkovej). Každá uchopuje svet z inej strany. Matematika na to ide logicky, Alchymie psycho-logicky. Obe bavili a odporúčam. Čítať viac

„Láska je hmla a vzdych ju odveje. Láska je v oku iskra nádeje, ale aj more sĺz - tak čo chceš ešte? Láska je múdre šialenstvo, je z bied pomáhajúci liek, i prudký jed.“

Romeo a Júlia - William Shakespeare, 2006
Romeo a Júlia
  • William Shakespeare