Preskočiť na hlavný obsah
Cleopatra a Frankenstein - Coco Mellors, Literárna bašta, 2024
Marketing - Eva Hanuláková, Milan Oreský, Peter Drábik, Wolters Kluwer, 2021

23,40 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Marketing - Eva Hanuláková, Milan Oreský, Peter Drábik, Wolters Kluwer, 2021
Marketing - Eva Hanuláková, Milan Oreský, Peter Drábik, Wolters Kluwer, 2021

Marketing

Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer, 2021
Počet strán
364

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

23,40 €

U dodávateľa > 5 ks
Posielame do 4 – 6 dní

Dostupné v 19 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Zo života bábok - TJ Klune, Metafora, 2024
Marketing - Eva Hanuláková, Milan Oreský, Peter Drábik, Wolters Kluwer, 2021
23,40 €

Viac o knihe

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.
Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.
Čítať viac
Naše katalógové číslo
1325433
Počet strán
364
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
170×240 mm
Hmotnosť
612 g
ISBN
9788057104384
Rok vydania
2021
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Česko
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer
Pre koho
pre študentov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Miroslava Řepová
Overený nákup
20.11.2023
Výborná pomôcka
Výborná knižka, jednoducho spracovaná, prehľadná, zrozumiteľná, využívam z nej citácie pri písaní diplomovej práce, je v nej všetko podstatné Čítať viac

„Tak hovorí mongolský mýtus: Láska sa rodí z rôznych prirodzeností. Protikladmi získava silu. Konfrontáciou a premenou sa udržiava. “

Záhir - Paulo Coelho, 2008
Záhir
Paulo Coelho