Moje odznaky

Moje aktivity

2
2

Roman Herceg napísal recenziu

18.11.2020 01:02

knihu som precital ked som zistil ze ju citali mnohy slavny ludia ma skvelu stranku to čo v nej autor piše do obrovskej mieri je tak svet tak funguje a v momente ked si to prečotate a pochopite a začnee si jednotlive zakony všimať v realnom živote tak zistite že vela ludi vela s toho robi bez toho aby to vedeli problem podla mna je v naročnosti interpretacie a pochopenie logiky autora tych 48 zakonov je a ani rozhodne platia ale rozhodne neplati každy ten zakon na každeho človeka to voec to by nedopadlo dobre ale vatšina ludi sa niečim stohho drži a ked odhadneš kto čoho si vo vyhode ak by si to ale aplikoval plošme tak skor skončiš sam bez kamaratov ez rodiny na dlažbe ako podvraťak lebo nejde to vždy za každych okolnosti a na koho kolvek ale vo svojom jadre ma kus pravdy na zaver uz len dodam mne osobne je to luto lebo to nieje nič pekne a dobre ale je to tak proste

Čítať viac

2
Roman Herceg

Roman Herceg získal odznak Máte čitateľský profil

27.12.2019 23:46

Váš čitateľský profil je na svete! Odteraz sa môžete každému pochváliť, aký úžasný(á) čitateľ(ka) ste!

Máte čitateľský profil
2
2

Roman Herceg napísal recenziu

27.12.2019 23:07

kniha je super moj osobny nazor najlepsi trener najlepsia kniha ale nič neni dokonale s knihy sa naučiš čo 99% nerobi a to hlavne že pes neni dieťa človek že vnima inak a že spravať sa knemu treba inak principi s knihy su všeobecne platn=e niekedy knim ale potrebuješ psa naučiť zakladne poveli na čo su ine knihy princip funguje ale je o tvojej sebakontrole preto je to najťažšie vela ludi po prečitani bere psi dalej ako ludi a hovoria nefunguje to funguje len treba mať seba reflexiu a povedať chovam sa tak ako bolo v knihe prečitať ju 3 4x a pozorovať sam seba a ked to robiš tak to pracuje s istotov ako gravitačný zakon

Čítať viac

2
2

Roman Herceg napísal recenziu

27.12.2019 22:45

kniha mi dnes prišla čitam ju a hned som sa rozhodol napisať recenziu kaže som na jeden hlt prečital velku časť kniha je hruba obsiahla ale je to jedna z mala knih u ktorej ocenujem ja ako skusený človek v problematike že kniha ide do primeranej hlbky ostava jednoducha ale aj ja po rokoch prace so psami som tam našiel nove techniky ktore by mi nenapadli a hlavne som na psovi online videl že funguju rozhodne odporučam každemu či si začiatočnik alebo dlhoročný psičkar ako ja tento pán trener je pán treer a ja ako odporca clickeru a bežnych vicvikovich metod použivanych 99% trenermi jeho metody schvalujem su plne priatelne myslim že pre každeho jedina nevihoda pre niekoho kto nerad čita je rozsah kniha je ozaj hruba noale stoji to za tie peniaze za mna 1000% odporučam každemu aby sa aspn stym zoznamil

Čítať viac

2
2

Roman Herceg napísal recenziu

21.07.2018 10:45

kniha je prakticka často popisujuca konkretne praktiky super ale jednoznačne on to aj autor piše na zadnej strane kniha nadvezuje na prvu knihu 5 tajomstiev stastneho života človeka a psa popisok v obchode hovori že jose ma rehabilitačne centrum ak ste sa potešii že toto je kniha ktora vam pomôže z vašim niekolko ročnym problemom u važho psa tak nie vzadu na poslednej strane je upozornenie praktiky použite v knihe použivajte len u bezproblemovych a charakterovo bezvadných jedincov pan je vyborný trener to mu nemožno uprieť ale ked si zoberete knihu ako taku tak mne osobne kniha cesara millana kratka priručka majitela šťastneho psa dala viac jak obydve knihy tohoto pana do hromady ale ako hovorim ak ste psičkar alebo chcete byť tak kupov ani tohoto autorra chybu určite neurobite

Čítať viac

2
2

Roman Herceg napísal recenziu

10.06.2018 18:50

autor v podstate bez hambi zobral teoriu Cesara Millana Cesar ´s way a napisal o tom vlastnu knihu mne sa to paci lebo teoriu cesara pouzivam pri psoch uz dlhe roky ale ked som si precital tu knihu pozrel som sa na obalky cesarovich knih a povedal si a? ti ktori citate knizky CM a uz ich mate doma tak tuto vynechajte pokojne ale zaujalo ma ze ma 2 knihy tak som si objednal tu druhu mozno v nej bude ppraktika co nepoznam ale inak je to Cesar v inom obale ti cpo nechapete CM tak si kkupte toto mozno pochopite ale kto rozumie millanovi tak je to jedno a to iste trosku inak napisane ale vyslovene len pouzite ine slova pre to iste autor z nicim prevratnym alebo inym neprisiel teda v tejto knizke nie

Čítať viac

2
2

Roman Herceg napísal recenziu

02.04.2018 00:00

mal som na strednej skole odbor informatika na maturity sme sa s toho učili ako je to teoria je jej vela a je napisana dobre vecne pravdivo ale je to len teoria v tej knihe nieje nič proste prakticle nič použitelne realne proste ak chcete vediet ako funguju pc ok je to kniha pre vas pochopte vela ale ak chcete niečo konkretne aplikovatelne tak tam je toho velmi malo ak poviem že nič tak mam pravdu naučite sa čo je počitač ale v praxi vam tato kniha neda celkom nič

Čítať viac

2
2

Roman Herceg napísal recenziu

17.02.2018 00:03

tato kniha neni pre nikoho a pre nic autorka ma maximalne lacny pristup ak to chiti clovek ktory proste chce barfovat a je de facto rozhodnuty chce si to len potvrdit tak ano tato kniha ti to povie ze je to to naj ale ak sisi zachoval rozum 1 veta s knihy parafrazujem Vyvaženosť sa pri barfe dostavuje sama.... to ako fakt? proste hkupost a lacny neprofesionalny pristup proste vies co krm psa mesom a sem tak med tak zajdi snim na krv ci mu daco v strave nahodov nechyba akoze sorry ale nie pre racionalne mysliaceho cloveka je taky pristup nepripustny

Čítať viac

2
Roman Herceg