Knihy o marketingu
Zoradiť
- Bestsellery
- Top hodnotené
- Novinky
- Najdrahšie
- Najlacnejšie
- Najvyššia zľava
-
87 produktov
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...
-
Knihabrožovaná väzba34,11 €Na sklade > 5 ks
Dá sa Bitcoin považovať za spoľahlivú digitálnu menu? Ako sa Bitcoiny vytvárajú? Koľko ich je a bude? Kde sa dajú kúpiť a ako sa s nimi pracuje? Nejde o pyramídovú hru? Stane sa raz peniazmi budúcnosti? A ak áno, ako si takú kryptomenu môže niekto kúpi...
-
18,04 €Na sklade 1 ks
-
16,14 €Ihneď na stiahnutie
Publikácia sa zaoberá verbálnou a neverbálnou komunikáciou v diplomatickej praxi, ako aj využívaním diplomacie pri bežnej komunikácii v rôznych kultúrach. Je určená nielen odborníkom v oblasti aplikovanej lingvistiky a diplomacie, ale...
-
Knihapevná väzba22,70 €-13 %Na sklade 4 ks
Kniha "Podprahové techniky predaja" je nevyhnutným sprievodcom pre každého obchodníka, ktorý hľadá spôsoby, ako zvýšiť svoj úspech v oblasti predaja a dosiahnuť čo najväčší zisk...
-
Knihabrožovaná väzba19,90 €Na sklade 1 ks
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať
Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o komunikácii a prezentácii, ktoré sú potrebné pre
-
Knihapevná väzba28,19 €Do 3 dní
Publikácia je určená predovšetkým novinárom, môže ale rovnako dobre poslúžiť právnikom, najmä tým, ktorí sa doposiaľ tejto oblasti práva hlbšie nevenovali...
-
Knihabrožovaná väzba9,90 €Do 10 dní
Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, ...
Kniha predostiera na konkrétnych príkladoch prešľapy médií. Autor rozdelil publikáciu na päť častí: Mediálne štvanice, Mediálne manipulácie, Rozsudky a sankcie, Publicistika, Štúdie. V prvej analyzuje nebezpečnosť a neférovosť mediálnych štvaníc...
-
Knihabrožovaná väzba8,27 €Na sklade 1 ks
-
E-knihaPDF5,80 €Ihneď na stiahnutie
-
Čítanávýborný stav6,62 €Na sklade
John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol...
Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...
-
19,25 €Na sklade 1 ks
-
16,99 €Ihneď na stiahnutie
- Samuel Brečka
- kolektív
Publikácia je veľmi aktuálnym a pre novinársku teóriu, edukáciu i prax prepotrebným dielom, pretože zveľaďuje databázu najnovších poznatkov o transformácii slovenských médií i samostatnej novinárskej profesie...
-
Knihabrožovaná väzba10,10 €Do 3 – 5 dní
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov...
Skip Intro. Tak začína Tinova kniha FORBIDDEN, no preskočiť v nej čo i len stranu, by bola obrovská chyba. Prečo? Pretože to nie je len kniha. Sú to dvere do Forbidden sveta. A dáme vám tip: zožeňte si ceruzku. Budete ju ...
-
11,00 €Ihneď na stiahnutie
-
Knihapevná väzbaVypredané
-
AudioknihaMP3 na stiahnutie13,00 €Ihneď na stiahnutie
E-kniha je plná informácií a praktických rád, ako robiť marketing. Je to návod ako hľadať svoje DNA podnikania. V e-knihe sú informácie o celkovom pohľade na marketing od analýzy trhu, hľadaní silných a slabých stránok až po tvorbu...
-
4,90 €Ihneď na stiahnutie
Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry...
Proces vyjednávania môže vašu spoločnosť posunúť ďalej, ale ju aj ohroziť. Spoločnosti, ktoré dokážu získať kľúčového klienta a uzatvárať výhodné zmluvy bez toho, ...
Rozprávate často o tom, čo ste počuli alebo videli? Ste ľahko ovplyvniteľní verejnou mienkou? Overujete si informácie z viacerých zdrojov? Ponúkame vám návod, ako sa naučiť žiť s médiami.
-
Knihašitá väzba1,50 €Do 2 – 5 dní
Publikácia je zameraná na kompetencie hovorcu vo verejnej správe, na rozpracovanosť kompetencií hovorcu v domácej a zahraničnej literatúre, ale aj...
-
Knihabrožovaná väzba12,00 €Do 2 – 3 dní
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať...
Publikácia obsahuje prierez informácií o historických súvislostiach vývoja morálky, spojitosť vývoja človeka s filozofiou a etikou, s dôrazom na opakujúce sa spoločenské problémy vyplývajúce z hodnotovej orientácie jednotlivca...
-
E-knihaPDF4,00 €Ihneď na stiahnutie
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle