Preskočiť na hlavný obsah
Cleopatra a Frankenstein - Coco Mellors, Literárna bašta, 2024

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Edícia
Väzba
Obal
Farba obálky

Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše 15-ročnou praxou, počas ktorej pracoval na viac ako 250 projektoch nových značiek, ako aj zatraktívnenia tých existujúcich. Tiež bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times, dostal sa na obálku Forbesu aj do rebríčka Forbes 30 pod 30. Svoje skúsenosti chce preniesť najmä k lokálnym firmám a zakladateľom a povzbudiť ich, aby mysleli svetovo.

Čítať viac

Žltá kniha budovania značky
Martinus
Martinusák odporúča 5

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná väzba
    30,52 €
    Na sklade > 5 ks

Žlté karty budovania značky čLOVEčina - Michal Pastier, McRE, 2024
TOP #16
Novinka
Žlté karty budovania značky čLOVEčina

Spoznajte seba a svoju značku vďaka 95 špeciálne zostaveným otázkam od autora bestsellera Žltá kniha budovania značky, Michala Pastiera. Aktuálny marketingový bestseller vám teraz prinášame aj v podobe hry...

  • 27,90 €
    Na sklade > 5 ks

Žltý zápisník budovania značky - Michal Pastier, Žurnál, 2024
Žltý zápisník budovania značky

Tento zápisník jednoducho musel vzniknúť. Michal Pastier napísal brutálnu 600-stranovú knihu, ktorá sa stala žltou bibliou (nielen) slovenských podnikateľov a marketérov. Toľko nadupaného know-how pokope aj nás zasýtilo na týždeň čítania...

  • Knihabrožovaná väzba
    22,00 €
    Na sklade > 5 ks


Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše 15-ročnou praxou, počas ktorej pracoval na viac ako 250 projektoch nových značiek, ako aj zatraktívnenia tých existujúcich. Tiež bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times, dostal sa na obálku Forbesu aj do rebríčka Forbes 30 pod 30. Svoje skúsenosti chce preniesť najmä k lokálnym firmám a zakladateľom a povzbudiť ich, aby mysleli svetovo.

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Obyčajné a jednoduché veci sa vravia potichu.“

Medzerový plod - Veronika Šikulová, 2014
Medzerový plod
Veronika Šikulová