Preskočiť na hlavný obsah
Získajte 7 € na knižky
k nákupu nad 49 €
Pravda v reklame - John Kenney, Slovart, 2016

8,37 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Pravda v reklame - John Kenney, Slovart, 2016
Čítaná
Pravda v reklame - John Kenney, Slovart, 2016

Pravda v reklame
Čítaná

John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je... Čítať viac

Vydavateľstvo
Slovart, 2016
312 strán
4-5 hodín čítania

John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Výborný stav
  • Slovenčina

8,37 €

Na sklade
Posielame ihneď
Ďalšie čítané knihy (3)
Pravda v reklame - John Kenney, Slovart, 2016
Pevná väzba
Mierne opotrebovaná Slovenčina, 2016
Na sklade

7,17 €


Pravda v reklamě - John Kenney, Slovart CZ, 2017
Pevná väzba s prebalom
Výborný stav Čeština, 2017
Na sklade

13,16 €


Pravda v reklamě - John Kenney, Slovart CZ, 2017
Pevná väzba s prebalom
Mierne opotrebovaná Čeština, 2017
Na sklade

9,87 €


Ďalšie čítané knihy

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Kocúr v klobúku - Dr. Seuss, Verbarium, 2024

Viac o knihe

John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut.

Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol. Nanešťastie si to vôbec neuvedomuje. Má takmer štyridsať a pracuje v reklamnej agentúre na Madison Avenue. No kým jeho kolegovia pripravujú štýlové kampane pre Apple alebo Nike, Fin má navrhnúť reklamu na plienky – v rekordne krátkom čase, niekoľko dní pred Vianocami. No keď sa dozvie, že jeho otec je ťažko chorý, rozhodne sa, že je načase všetko zmeniť: nájde lásku a zamyslí sa nad skutočným významom plienok vo svojom živote.

Koho môže kniha zaujať: Čitateľov, ktorí sa radi zasmejú a zaujíma ich ako to funguje vo veľkých svetových reklamkách. Ako by ste pripravili kampaň na plienky vy?
Pre zobrazenie tohto obsahu potrebujeme sušienky.
Povoliť cookies a zobraziť


Pre zobrazenie tohto obsahu potrebujeme sušienky.
Povoliť cookies a zobraziť

Čítať viac
Naše katalógové číslo
758937
Originálny názov
Truth in Advertising
Počet strán
312
Väzba
pevná väzba
Rozmer
130×210 mm
Hmotnosť
429 g
Rok vydania
2016
Štýl
humorný
Jazyk
slovenčina
Preklad
Vydavateľstvo
Slovart
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,8 / 5

6 hodnotení

5
1
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Diana Švihlová
Overený zákazník
3.4.2017
Čerstvý debut
Táto kniha má mnohé tváre - je vtipná, je smutná. Občas je temná, ale vzápätí je plná lásky.

Hlavný hrdina, Finbar Dolan, je osamelý muž, ktorý by chcel, aby jeho práca znamenala niečo, ale bohužial si to nemyslí o svojej práci reklamného textára. Je plný skepticizmu voči všetkému - korporátnemu životu, k svojej odcudzenej rodine a aj k láske. Chcel by mať zmyslupné vzťahy, avšak má pocit, že ho nikto nenaučil, ako si ich vybudovať.

John Kenney má mimoriadne pútavý rozprávací štýl - píše v prvej osobe, v prítomnom čase, takže všetky udalosti prežívame v priamom prenose s hlavnou postavou. Skvelá kniha!
Čítať viac
Janaja
Neoverený nákup
23.2.2017
Názor čitateľa
Prvých 50-70strán som si nevedela nájsť cestu k autorovmu rozprávačskému štýlu. Začala som pochybovať,či som sa nenechala zlákať nádhernou obálkou a témou príbehu na pozadí reklamného prostredia -konečne niečo nové a New Yorku ...ale potom som si zvykla a vnímala podstatu textu a kniha ma dojala. Keď píše muž o živote a jeho hodnotách a o pocitoch je to vždy osviežujúce dokonca dalo by sa povedať,že je to atraktívne,keď použuje sarkazmus ako vyjadrovací prostriedok neuráža to,ale osviežuje. Kniha na pozadí reálií sveta reklam.agentúry a New Yorku so sarkastickým pohľadom na dnešný konzumný svet si zachováva dušu...Vydavateľstvu Slovart chcem poďakovať za prekrásnu obálku. Je to taká čerešnička na celej tejto úžasnej knihe. Čítať viac
Linalool
Neoverený nákup
4.1.2017
Vynikajúca
Perfektne napísané, reálne podané. Krásne sa strieda odraz života v reklamke so súkromím. Autor dôkladne popisuje, že vytvoriť spot vôbec nie je také jednoduché, ako sa zdá. Čo sa týka slovenského vydania, obálka je omnoho modernejšia, lepšia a výstižnejšia ako originál. Rozhodne odporúčam prečítať. Čítať viac

Vydavateľstvo Slovart

Čítať viac

„Krásne vozidlá len priťahujú závisť priemerných ľudí, pohŕdanie intelektuálov a ľútosť duchovne prebudených, osvietených ľudí.“

Boh cestuje vždy inkognito - Laurent Gounelle, 2015
Boh cestuje vždy inkognito
  • Laurent Gounelle