Získajte 7 € na knihy! Nakúpte ešte dnes.

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

Žltá kniha budovania značky

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete... Čítať viac

4,2 55 hodnotení
Vydavateľstvo
barecz & conrad books, 2023
Počet strán
596

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Cena: 34,79 €
Na sklade > 5 ks
Posielame ihneď
Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Dostupné v 20 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania
  • Kniha: Žlutá kniha budování značky (Michal Pastier). barecz & conrad books, 2024
    Brožovaná väzba
    Čeština, 2024
    Na sklade > 5 ks
    Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

    54,45 €

Naši škriatkovia odporúčajú

Novinka autorov úspešnej knihy Umenie blízkosti. Kniha Detský raj s rodičmi, Ján Hrustič, Monika Kompaníková. Vydavateľstvo N Press, 2025. Zistiť viac
Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier). barecz & conrad books, 2023
34,79 €
Na sklade > 5 ks
Posielame ihneď
Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.
Ku tomuto titulu si môžete zakúpiť Žltý zápisník budovania značky (overeného sprievodcu knižkou) a taktiež Žlté karty budovania značky čLOVEčina - hru, cez ktorú spoznáte seba aj svoju značku.

Dvanásť fenomenálnych princípov pre efektívne budovanie osobnej, firemnej alebo produktovej značky v dobe chaosu a nepozornosti.

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.

Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.
Naše katalógové číslo
1885391
Originálny názov
Žltá kniha budovania značky
Počet strán
596
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
156×234 mm
Hmotnosť
940 g
ISBN
9788082580115
Rok vydania
2023
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Slovensko
Vydavateľstvo
barecz & conrad books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier). barecz & conrad books, 2023
Kniha: Žltý zápisník budovania značky (Michal Pastier). Žurnál, 2024
56,79 €

Hodnotenia

4,2 / 5
36
6
5
2
6

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie Martinusákov

zamestnanec
10. novembra 2023
Rozum do vrecka v žltom

Hrubá ako Biblia a žltou bibliou by sme ju aj nazvať mohli, pre sektu malopodnikateľov alebo marketérov. Kniha plná nových pojmov, lebo sú prevažne novotvary autora, ktoré ale popisujú overené (nielen autorom a nie len autorove) teórie v praxi. Ak ste niekedy boli na kurze alebo prednáške Michala, kniha je prejavom presne rovnaká a to sa čudujem, ako sa dá obdobný feeling dosiahnuť písaným textom.

Recenzie čitateľov

Andrej Trnovec
Overený zákazník
20.10.2025
Marketingová kniha XYZ: Opakovanie matka marketingu, ale za tú cenu?
Vzhľadom na to, že neuvádzate konkrétny názov knihy, no Váš názor je "kniha o marketingu ako každá iná, nechápem tú cenu", tu je návrh recenzie a nadpisu, ktorý odráža Vaše pocity.

Nadpis recenzie:

"Marketingová kniha XYZ: Opakovanie matka marketingu, ale za tú cenu?" (Prípadne môžete nahradiť "XYZ" konkrétnym názvom knihy, ak si spomeniete, alebo ho vynechať/nahradiť iným neutrálnejším názvom, napr. "Ďalší Marketingový Sprievodca")

Recenzia:

Táto kniha sa radí medzi mnohé iné publikácie o marketingu, ktoré sľubujú prevratné know-how, no v skutočnosti prinášajú len zopár známych a všeobecne dostupných princípov. Ak ste už prečítali akúkoľvek inú základnú príručku o marketingu, nečakajte, že tu nájdete niečo, čo by vás posadilo na zadok.

Obsah je popísaný solídne, no je z veľkej časti len akýmsi "prevareným" súborom už dávno známych techník a teórií. Pre úplného začiatočníka to môže byť užitočné zhrnutie, ale pre každého s aspoň minimálnou praxou v odbore alebo prehľadom v literatúre je to len opakovaná lekcia.

Najväčšou záhadou pre mňa zostáva vysoká cena. Knihy s porovnateľným obsahom a prínosom sa dajú nájsť za výrazne nižšiu sumu, ba dokonca aj zdarma vo forme kvalitných blogov či e-bookov. Zdá sa, že tu platíme skôr za meno autora/značku než za skutočne unikátne a aplikovateľné poznatky.

Záver: Kniha nie je zlá, je len... priemerná. A za priemer by sa nemalo platiť ako za zlato. Odporúčam len tým, ktorí nutne potrebujú mať dané informácie v papierovej forme a nevadí im zaplatiť si za luxusný obal bežného tovaru. Ostatným radím poobzerať sa po lacnejších alebo obsahovo inovatívnejších alternatívach.
reagovať
Momo Lažetić
Overený zákazník
24.9.2025
Upľňe nepodstatna kniha
Ok, v prvej časti knihy som mal šťastie a bez akýchkoľvek skúseností šef kuchár. Ale zvyšok knihy je mizerný. Moja stará mama má zaujímavejší denník.
reagovať
Roro
Neoverený nákup
15.9.2025
Well done!
Kniha sa stala o5 mojim spolocnikom vdaka Zltej knihe. Vrelo odporucam. kniha ta pouci,zabavi,prekvapi a uspokoji. well done!...well done...
reagovať
Overený nákup
14.7.2025
Knižku odporúčam každému, kto by sa rád dozvedel zaujímavé príbehy známych značiek.
Ku každému príbehu je priložený QR kód, pomocou ktorého sa dá získať pár ďalších informácií, ktoré sa už do knihy nezmestili. Keď sa človek začíta, ide to veľmi rýchlo knihu možno prečítať za krátky čas.
reagovať
Michal
Neoverený nákup
30.4.2025
Priemerná kniha. Nič výnimočné som sa nedozvedel. Možno príliš veľa textu čo by sa dalo napísať možno aj stručnejšie.
reagovať
Peter Štefánik
Overený zákazník
28.4.2025
Žltá kniha budovania značky
Je to jedna z mála top kníh na slovenskom knižnom trhu. Je plná hodnotných informácií, ktorými by mal disponovať každý podnikateľ.
reagovať
Overený zákazník
21.3.2025
Elektronická kniha
Je smutné, že v dnešnej dobe nie je takáto kniha v elektronickej podobe. Pretože pri cestovaní si človek rozmyslí, či túto knihu zoberie so sebou alebo nie. Škoda, veľká škoda.
reagovať
Miroslav
Neoverený nákup
5.2.2025
Príliš dlhá
Na konci knihy je 20 stranové zhrnutie knihy. Sú tam všetky užitočné informácie. Na tých 600 stranách sa to strašne všetko opakuje až je to niekedy mätúce.
reagovať
Overený nákup
19.10.2024
Čakala som asi viacej po tých super hodnoteniach. Mnohé veci som uz vedela a čítala u iných autorov. Znovu by som si knihu nekúpila.
reagovať
Katarina Hurkalova
Overený nákup
19.10.2024
Žltá kniha
Super kniha o podnikaní. Kvantum nápadov, inšpirácii a uvedomeni. Treba s ňou pracovať, nie len prečítať.
reagovať

Recenzie, kritiky

„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať. Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.

Michal Pastier

Kúpte spolu
Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier). barecz & conrad books, 2023
Kniha: Žltý zápisník budovania značky (Michal Pastier). Žurnál, 2024
56,79 €
Pokiaľ ide o mňa, síce nechápem svoju mamu a oca a niekedy mi ich je ľúto, ale nemôžem si pomôcť, mám ich veľmi rád.
Kniha: Charlieho malé tajomstvá (Stephen Chbosky), 2016
Charlieho malé tajomstvá
  • Stephen Chbosky