Tento zápisník jednoducho musel vzniknúť. Michal Pastier napísal
brutálnu 600-stranovú knihu, ktorá sa stala žltou bibliou (nielen) slovenských podnikateľov a marketérov. Toľko nadupaného know-how pokope aj nás zasýtilo na týždeň čítania. Ale na našom Žurnáli bolo treba toho napraviť toľko, že sme nestíhali jej tempo. A na výpisky nestačilo miesto. Preto sme pre teba pripravili overeného sprievodcu knihou. Ten obsahuje všetky dôležité cvičenia, ale dáva ti čas a priestor sa nad nimi nanovo zamyslieť. Na stranách, ktoré ti budú vďaka knihe povedomé. A predsa len budú prispôsobené nerušenému žurnálovaniu.
Aké sekcie tu nájdeš?
- 12 princípov budovania značky, ktoré sú rozdelené do troch fáz, to všetko spolu na 74 stranách worksheetov,
- 50 bodkovaných strán pre tvoje vlastné poznámky a nerušené žurnálovanie.