Vydaj sa na cestu knižnými svetmi
a vyhraj kopu kníh!
Knižné putovanie - Vyraz na cestu knižnými svetmi, Martinus, 2024
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017

21,90 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Marketing

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Počet strán
424

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina

21,90 €

U dodávateľa 5 ks
Posielame do 2 – 3 dní

Dostupné v 17 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania (3)
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010
Pevná väzba
Slovenčina, 2010
Vypredané

Marketing - Jaroslav Kita a kol., Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005
Pevná väzba
Slovenčina, 2005
Vypredané

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2003
Pevná väzba
Slovenčina, 2003
Vypredané

Ďalšie knižné vydania

Naši škriatkovia odporúčajú

Cujo (slovenský jazyk) - Stephen King, Ikar, 2024
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
21,90 €

Viac o knihe

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontexte vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu.

Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,3 / 5

10 hodnotení

4
5
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

6

Milujem knihy. Nepovažujem sa za odborníčku, ale čím viac čítam, tým viac si uvedomujem veľkosť sveta a bytia jedného človeka. Čím viac viem, tým viac neviem. Kniha je pre mňa ten najúžasnejší darček, neodsúdim žiadne dielo prv, než sa do jeho podstaty sama ponorím a niekedy si dokonca vyberám len podľa obalu. Každá kniha je pre mňa nový svet, nové myšlienky, nové postoje. Ľudia musia čítať, inak všetko, o čo sa spoločnosť snaží skončí len ako kampaň niekde na sociálnych sieťach...

Mária Kullová
Overený zákazník
10.4.2019
DOBRÁ UČEBNICA
Kvalitne spracovaná učebnica, ktorá je pomôckou v orientovaní sa v marketingu. Trochu zmätočne na mňa pôsobili zdroje, mohli byť aj aktuálnejšie. Ako základ dobré. Čítať viac

„Zvoliť si pochybnosti ako životnú filozofiu je rovnaké, ako keby sme si zvolili nehybnosť za dopravný prostriedok.“

Plavba s tigrom - Yann Martel, 2003
Plavba s tigrom
Yann Martel