Obchodný manažment - Viera Čihovská, Monika Matušovičová
Obchodný manažment
15,50 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Obchodný manažment

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer, 2016

Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších prístupov, ktoré integrujú jednotlivé...

Čítaj viac

15,50 €

Posielame do piatich dní

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších prístupov, ktoré integrujú jednotlivé špecifické disciplíny do jedného komplexného celku. Takýto prístup umožňuje manažérom a vedúcim pracovníkom získať prehľad o hlavných problémových oblastiach potrebných na riadenie a organizovanie podniku a jeho organizačných jednotiek. Dôraz kladú na praktickú aplikáciu poznatkov moderného manažmentu, pričom vychádzajú z procesnej charakteristiky podnikového manažmentu. Hlavnú pozornosť venujú základným funkciám riadenia v obchodnej firme (v stredných a veľkých podnikoch) – plánovaniu, organizovaniu, riadeniu ľudských zdrojov a kontrole, ako aj mäkkým determinantom manažmentu.Súčasťou manažmentu je aj vedenie ľudí v organizácii a osobnosť manažéra, ktorý uvádza do pohybu všetky zložky organizácie so zámerom dosiahnuť vytýčené ciele. Dôležitou súčasťou jeho práce je tiež účinná motivácia a stimulácia pracovníkov, a preto sa pozornosť autoriek zameriava aj na tieto oblasti riadenia obchodnej organizácie.

Publikácia je určená predovšetkým študentom vysokých škôl ekonomického zamerania.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Obchodný manažment - Viera Čihovská, Monika Matušovičová
Lehká kuchyně - Zdeněk Pohlreich
37,07 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
268
Hmotnosť
453 g
Rok vydania
2016
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer
Rozmer
170×240 mm
ISBN
9788081685156
Naše katalógové číslo
258361

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

3,5 / 5

2 hodnotenia

1
0
0
1
0

Najužitočnejšie recenzie

5

Milujem knihy. Nepovažujem sa za odborníčku, ale čím viac čítam, tým viac si uvedomujem veľkosť sveta a bytia jedného človeka. Čím viac viem, tým viac neviem. Kniha je pre mňa ten najúžasnejší darček, neodsúdim žiadne dielo prv, než sa do jeho podstaty sama ponorím a niekedy si dokonca vyberám len podľa obalu. Každá kniha je pre mňa nový svet, nové myšlienky, nové postoje. Ľudia musia čítať, inak všetko, o čo sa spoločnosť snaží skončí len ako kampaň niekde na sociálnych sieťach...

Mária Kullová
5
10.4.2019
Kniha ma prekvapila svojím rozsahom a v rámci štúdia poslúžila ako skvelý orientačný prvok. Súčasné trendy, plánovanie, organizovanie a manažment obchodnej prevádzky - základ a prehľadné rozdelenie mnohých pojmov, s ktorými je potrebné ďalej pracovať. Super!
Čítaj viac
Janko
2
4.11.2017
Kniha obsahuje veľké množstvo členení a vnorených podčlenení, ktoré je nemožné sa naučiť. Zároveň tu nájdeme mnoho úsekov, ktoré síce spolu priamo nesúvisia, avšak nie sú oddelené podnadpisom, medzerou alebo iným spôsobom. V niektorých častiach hlboko pociťujem, že sa jedná o prekladané pasáže, ktoré však ani človeku skúsenému v oblasti tohto druhu textov nedávajú zmysel. Neustále opakovanie definovania zhodných pojmov v rámci niekoľko za sebou nasledujúcich podkapitol taktiež nie je vítané. Bohužiaľ, od odbornej knihy očakávam omnoho viac. V tomto prípade sa jedná o tzv. 'half-baked product'.
Čítaj viac
5

Milujem knihy. Nepovažujem sa za odborníčku, ale čím viac čítam, tým viac si uvedomujem veľkosť sveta a bytia jedného človeka. Čím viac viem, tým viac neviem. Kniha je pre mňa ten najúžasnejší darček, neodsúdim žiadne dielo prv, než sa do jeho podstaty sama ponorím a niekedy si dokonca vyberám len podľa obalu. Každá kniha je pre mňa nový svet, nové myšlienky, nové postoje. Ľudia musia čítať, inak všetko, o čo sa spoločnosť snaží skončí len ako kampaň niekde na sociálnych sieťach...

Mária Kullová
10.4.2019
SKVELÝ ŠTUDIJNÝ MATERIÁL
Kniha ma prekvapila svojím rozsahom a v rámci štúdia poslúžila ako skvelý orientačný prvok. Súčasné trendy, plánovanie, organizovanie a manažment obchodnej prevádzky - základ a prehľadné rozdelenie mnohých pojmov, s ktorými je potrebné ďalej pracovať. Super! Čítaj viac
Janko
4.11.2017
Sklamanie
Kniha obsahuje veľké množstvo členení a vnorených podčlenení, ktoré je nemožné sa naučiť. Zároveň tu nájdeme mnoho úsekov, ktoré síce spolu priamo nesúvisia, avšak nie sú oddelené podnadpisom, medzerou alebo iným spôsobom. V niektorých častiach hlboko pociťujem, že sa jedná o prekladané pasáže, ktoré však ani človeku skúsenému v oblasti tohto druhu textov nedávajú zmysel. Neustále opakovanie definovania zhodných pojmov v rámci niekoľko za sebou nasledujúcich podkapitol taktiež nie je vítané. Bohužiaľ, od odbornej knihy očakávam omnoho viac. V tomto prípade sa jedná o tzv. 'half-baked product'. Čítaj viac

O autoroch

Čítaj viac
Kúpte spolu
Obchodný manažment - Viera Čihovská, Monika Matušovičová
Lehká kuchyně - Zdeněk Pohlreich
37,07 €

„Začiatok je vždy iný a prostriedok je vždy zložitý. No koniec je vždy jednoduchý a rovnaký. Na konci vždy niekto príde, niekto odíde, niekto zomrie a niekto zostane.“

Štyri hostiny - Meir Shalev
Štyri hostiny
Meir Shalev