Základy marketingu I. - Eva Birnerová
Základy marketingu I.
5,06 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo
5,06 €

Bežná cena Bežne 5,31 €

Ušetríte 5 %

Posielame do 15 dní

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v oblastiach, ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre štúdium problematiky marketingu, sa splní.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
163
Hmotnosť
422 g
Rok vydania
2008
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
EDIS
Rozmer
205×290 mm
ISBN
9788080708368
Naše katalógové číslo
246888

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

Čítaj viac

„Byť výnimočný je najlepší spôsob, ako byť iný.“