Knihy
E-knihy
13,50 €

Posielame do piatich dní

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho európskeho trhu, ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť v tomto silnom konkurenčnom, globálnom prostredí.

Európsky marketing spája prístup globálneho a interkultúrneho marketingu a veľmi úzko súvisí s princípmi štandardizácie a diferenciácie marketingového programu. Euromarketing tak znamená prispôsobovanie stratégií a prvkov marketingového programu, t.j. produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky, podmienkam jednotného európskeho trhu. Charakter európskeho marketingu sa vyznačuje na jednej strane vysokou úrovňou štandardizácie jej špecifických prvkov, na druhej strane však existujú elementy, ktoré sú značne diferencované podľa jednotlivých krajín a regiónov európskeho trhu. Ide predovšetkým o ekonomické, sociálne, prírodné, kultúrne a demografické faktory, ktoré sú rozdielne podľa jednotlivých krajín EÚ. Tieto faktory v protiklade s integračnými procesmi EÚ posilňujú regionálne zvláštnosti jednotlivých krajín. Všetky tieto aspekty je potrebné pre úspešný vstup na európsky trh rešpektovať a zmeny a pohyby neustále monitorovať.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Európsky marketing - Viera Čihovská, Martin Čihovský
Nemajetková újma způsobená protiprávním výkonem veřejné moci - Jan Kolba, Martina Šuláková
29,11 €
Ušetríte 0,77 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
204
Hmotnosť
390 g
Rok vydania
2011
Väzba
pevná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Sprint dva
Rozmer
153×215 mm
ISBN
9788089393367
Naše katalógové číslo
180187

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

O autoroch

Čítaj viac
Kúpte spolu
Európsky marketing - Viera Čihovská, Martin Čihovský
Nemajetková újma způsobená protiprávním výkonem veřejné moci - Jan Kolba, Martina Šuláková
29,11 €
Ušetríte 0,77 €

„Začiatok je vždy iný a prostriedok je vždy zložitý. No koniec je vždy jednoduchý a rovnaký. Na konci vždy niekto príde, niekto odíde, niekto zomrie a niekto zostane.“

Štyri hostiny - Meir Shalev
Štyri hostiny
Meir Shalev