Prežila len jediná - Kniha mesiaca so zľavou
Kniha: Európsky marketing (Martin Čihovský a Viera Čihovská)

13,50 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Kniha: Európsky marketing (Martin Čihovský a Viera Čihovská)
Kniha: Európsky marketing (Martin Čihovský a Viera Čihovská)

Európsky marketing

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho... Čítať viac

Vydavateľstvo
Sprint dva, 2011
Počet strán
204

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Keď bude táto kniha k dispozícii, budeme Vás informovať na e-mail, ktorý uvediete. Nebojte sa, ide iba o nezáväznú informáciu pre Vás, nie o objednávku - ak budete mať o knihu záujem, môžete následne prísť na našu stránku a objednať si ju.

Dostupné v 28 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Poslanie vášho života - Stephen R. Covey, Eastone Books, 2025

Viac o knihe

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho európskeho trhu, ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť v tomto silnom konkurenčnom, globálnom prostredí.

Európsky marketing spája prístup globálneho a interkultúrneho marketingu a veľmi úzko súvisí s princípmi štandardizácie a diferenciácie marketingového programu. Euromarketing tak znamená prispôsobovanie stratégií a prvkov marketingového programu, t.j. produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky, podmienkam jednotného európskeho trhu. Charakter európskeho marketingu sa vyznačuje na jednej strane vysokou úrovňou štandardizácie jej špecifických prvkov, na druhej strane však existujú elementy, ktoré sú značne diferencované podľa jednotlivých krajín a regiónov európskeho trhu. Ide predovšetkým o ekonomické, sociálne, prírodné, kultúrne a demografické faktory, ktoré sú rozdielne podľa jednotlivých krajín EÚ. Tieto faktory v protiklade s integračnými procesmi EÚ posilňujú regionálne zvláštnosti jednotlivých krajín. Všetky tieto aspekty je potrebné pre úspešný vstup na európsky trh rešpektovať a zmeny a pohyby neustále monitorovať.
Naše katalógové číslo
180187
Počet strán
204
Väzba
pevná väzba
Rozmer
153×215 mm
Hmotnosť
390 g
ISBN
9788089393367
Rok vydania
2011
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Sprint dva
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Čo má cítiť? Kam má kráčať? Na koho sa hnevať? O čo sa usilovať? Kde je ten jediný pevný bod, od ktorého sa dá odvodiť všetko ostatné, čo by už konečne spolu súviselo, bolo by to správne a fungovalo by to tak, že by už nebolo potrebné vracať sa z kratšej cesty? Konečne sa nemusieť vracať z kratšej cesty, ako už toľkokrát za svoj dospelý život.“

Kniha: Úplne najviac (Maxim E. Matkin)
Úplne najviac
  • Maxim E. Matkin