Vydaj sa na cestu knižnými svetmi
a vyhraj kopu kníh!
Knižné putovanie - Vyraz na cestu knižnými svetmi, Martinus, 2024
Nudge - Richard H. Thaler, Cass R. Sunstein, Yale University Press, 2008

29,87 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Nudge - Richard H. Thaler, Cass R. Sunstein, Yale University Press, 2008
Nudge - Richard H. Thaler, Cass R. Sunstein, Yale University Press, 2008

Nudge

Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness

Every day, we make decisions on topics ranging from personal investments to schools for our children to the meals we eat to the causes we champion. Unfortunately, we often... Čítať viac

Vydavateľstvo
Yale University Press, 2008
Počet strán
304

Every day, we make decisions on topics ranging from personal investments to schools for our children to the meals we eat to the causes we champion. Unfortunately, we often choose poorly. The reason, the authors explain, is that, ... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

29,87 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania (2)
Nudge - Richard H. Thaler, Cass R. Sunstein, Allen Lane, 2021
Brožovaná väzba
Angličtina, 2021
Na sklade 1 ks

Nudge - Cass R. Sunstein, Richard H. Thaler, Penguin Books, 2009
Brožovaná väzba
Angličtina, 2009
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Bang! Úplná história vesmíru - Brian May, Chris Lintott, Hannah Wakeford, Patrick Moore, Slovart, 2024
Nudge - Richard H. Thaler, Cass R. Sunstein, Yale University Press, 2008
29,87 €

Viac o knihe

Every day, we make decisions on topics ranging from personal investments to schools for our children to the meals we eat to the causes we champion. Unfortunately, we often choose poorly. The reason, the authors explain, is that, being human, we all are susceptible to various biases that can lead us to blunder. Our mistakes make us poorer and less healthy; we often make bad decisions involving education, personal finance, health care, mortgages and credit cards, the family, and even the planet itself. Thaler and Sunstein invite us to enter an alternative world, one that takes our humanness as a given. They show that by knowing how people think, we can design choice environments that make it easier for people to choose what is best for themselves, their families, and their society. Using colorful examples from the most important aspects of life, Thaler and Sunstein demonstrate how thoughtful “choice architecture” can be established to nudge us in beneficial directions without restricting freedom of choice. Nudge offers a unique new take
Čítať viac
Počet strán
304
Väzba
pevná väzba
Rozmer
156×235 mm
Hmotnosť
624 g
ISBN
9780300122237
Rok vydania
2008
Naše katalógové číslo
296130
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Yale University Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,5 / 5

2 hodnotenia

1
1
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

22.11.2021
Povinné čítanie pre každého, kto má možnosť oplyvniť rozhodovanie obyvateľov v ich prospech od vedúcej jedálne až po ministra. Najmä však záujemcom o behaviorálnu ekonómiu a marketing, ekonomického prístupu Martina Fiľka, ľuďom čo sa necítili dobre pri štúdiu ekonómie s predstavou, že ľudia sú vyslovene racionálne bytosti a podľa toho prispôsobujú svoje nákupné rozhodovanie v každej situácii a každom tovare či službe a to údajne všetci (každý zákazník). Kniha nebezpečne predstavuje ľudí ako omylné, často iracionálne sa rozhodujúce bytosti ovplyvnené inými aspektami ako je napríklad emocionálna stránka, neschopnosť posúdiť aspekty tovaru komplexne, krátkodobé záujmy. Sustein i Thaler sú co-autormi známejšieho Daniela Kahnemana (druhého nositeľa nobelovej ceny za ekonómiu z radov behaviorálnych psychológov. Čítať viac

„Ale práve ten slabý musí­ vedieť byť silný a odí­sť, keď ten silný je prí­liš slabý na to, aby mohol tomu silnému ublí­žiť.“