Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: This Is Service Design Doing (Marc Stickdorn)

48,79 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: This Is Service Design Doing (Marc Stickdorn)
Kniha: This Is Service Design Doing (Marc Stickdorn)

This Is Service Design Doing

Applying Service Design Thinking in the Real World

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the... Čítať viac

Vydavateľstvo
O´Reilly, 2018
Počet strán
568

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

48,79 €

U dodávateľa > 5 ks
Posielame do 7 – 12 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 7 – 12 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Silný román - Nová kniha Mornštajnovej, Zistiť viac
Kniha: This Is Service Design Doing (Marc Stickdorn)
48,79 €
U dodávateľa > 5 ks
Posielame do 7 – 12 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 7 – 12 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Viac o knihe

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You’ll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts in reality, and embed service design successfully in an organization. Great customer experience needs a common language across disciplines to break down silos within an organization. This book provides a consistent model for accomplishing this and offers hands-on descriptions of every single step, tool, and method used.You’ll be able to focus on your customers and iteratively improve their experience. Move from theory to practice and build sustainable business success.
Naše katalógové číslo
298826
Počet strán
568
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
232×187 mm
Hmotnosť
1050 g
ISBN
9781491927182
Rok vydania
2018
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
O´Reilly
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Všetky ženy si o sebe myslia, že sú iné; všetky si myslia, že niektoré veci sa im nemôžu prihodiť, a všetky sa mýlia.
Kniha: Zlomená žena (Simone de Beauvoir)
Zlomená žena
  • Simone de Beauvoir