Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: Péče o zákazníka (Darryl S. Doane a Rose D. Sloat)

22,24 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Péče o zákazníka (Darryl S. Doane a Rose D. Sloat)
Kniha: Péče o zákazníka (Darryl S. Doane a Rose D. Sloat)

Péče o zákazníka

Tréninková kniha

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle... Čítať viac

Vydavateľstvo
Computer Press, 2006
Počet strán
299

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávaní ze strany zákazníků... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Čeština
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v piatich knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Od autorky Sedem sestier - Triler z anglickej spoločnosti
Kniha: Péče o zákazníka (Darryl S. Doane a Rose D. Sloat)
22,24 €
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Viac o knihe

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávaní ze strany zákazníků, ale společnosti již nedokáží své zaměstnance vyškolit tak, aby tuto péči uměli skutečně poskytnout.
Naše katalógové číslo
26829
Počet strán
299
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
215×275 mm
Hmotnosť
784 g
ISBN
8025108465
Rok vydania
2006
Edícia
Praxe manažera
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Computer Press
Originálny názov
The Customer Service Activity Book: 50 Activities for Inspiring Exceptional Service
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Vydavateľstvo Computer Press

Obchodný názov
Computer Press, a.s.
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
Stačí dávať pozor. Poznatky prichádzajú vždy, keď si na ne pripravený, a ak dokážeš čítať znamenia, naučíš sa všetko, čo potrebuješ na ďalší krok.
Kniha: Záhir (Paulo Coelho)
Záhir
  • Paulo Coelho