Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015

31,95 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015

Blue Ocean Strategy

How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant

The global phenomenon that has sold 3.5 million copies, is published in a record-breaking 43 languages and is a bestseller across five continentsnow updated and expanded with... Čítať viac

Vydavateľstvo
Harvard Business Press, 2015
Počet strán
256

The global phenomenon that has sold 3.5 million copies, is published in a record-breaking 43 languages and is a bestseller across five continentsnow updated and expanded with new content. This global bestseller, embraced by organizations ... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

31,95 €

Na sklade 4 ks
Posielame ihneď
Ďalšie knižné vydania
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Harvard Business Press, 2005
Kniha
Angličtina, 2005
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Pollyanna - Eleanor H. Porter, Kumran, 2024
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015
31,95 €

Viac o knihe

The global phenomenon that has sold 3.5 million copies, is published in a record-breaking 43 languages and is a bestseller across five continentsnow updated and expanded with new content. This global bestseller, embraced by organizations and industries worldwide, challenges everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Now updated with fresh content from the authors, "Blue Ocean Strategy" argues that cutthroat competition results in nothing but a bloody red ocean of rivals fighting over a shrinking profit pool. Based on a study of 150 strategic moves (spanning more than 100 years across 30 industries), the authors argue that lasting success comes not from battling competitors but from creating blue oceans untapped new market spaces ripe for growth.
Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans.
This expanded edition includes:
  • A new preface by the authors: Help! My Ocean Is Turning Red
  • Updates on all cases and examples in the book, bringing their stories up to the present time
  • Two new chapters and an expanded third oneAlignment, Renewal, and Red Ocean Trapsthat address the most pressing questions readers have asked over the past 10 years
  • A landmark work that upends traditional thinking about strategy, this bestselling book charts a bold new path to winning the future. Consider this your guide to creating uncontested market spaceand making the competition irrelevant.
Čítať viac
Počet strán
256
Väzba
pevná väzba
Rozmer
160×164 mm
Hmotnosť
554 g
ISBN
9781625274496
Rok vydania
2015
Naše katalógové číslo
212371
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Harvard Business Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015
A Work in Progress - Connor Franta, Simon & Schuster, 2015
44,06 €

Hodnotenia

4,7 / 5

3 hodnotenia

2
1
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie Martinusákov

Martinus
16

Tvorič, detailista, cyklista, perfekcionista (ale pracujem na sebakontrole), nedočkavec a hrdý kapitán skvelej martinusáckej posádky :-)

Michal Meško
CEO
12. januára 2022

Touto knihou som zavŕšil svoj dvojročný čitateľský focus na stratégiu. Blue Ocean Strategy je klasikou medzi biznisovými knihami a hoci som jej princípy poznal, prečítať si ju do hĺbky mi pomohlo pozrieť sa aj na viaceré veci v Martinuse novými očami. Modrý oceán bol kľúčovou myšlienkou pri tvorbe služby Knihovrátok, ktorou sa snažíme rozširovať knižný trh a spájať ľudí s knihami novými spôsobmi. Ak chcete v biznise piecť nové koláče a nielen sa trhať o tie existujúce, táto kniha je pre vás.

“Štruktúra odvetvia nie je nikdy navždy daná, vždy je možné ho nanovo tvarovať.”

Čítať viac
Kúpte spolu
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015
A Work in Progress - Connor Franta, Simon & Schuster, 2015
44,06 €

„To, čo je viac ako láska, je totiž mlčanie plné porozumenia.“

Ako chutí moc - Ladislav Mňačko, 2016
Ako chutí moc
Ladislav Mňačko