Mysli ako freak
E-kniha

Umenie vidieť veci inak ako vyzerajú

Autori Freakonomics zmenili spôsob, akým sa pozeráme na svet. Vo svojej tretej knihe sa zamerali na to, čo čitateľov prvých dvoch zaujímalo najviac – existuje spôsob, ako sa... Čítať viac

3. diel série
Freakonomics
Vydavateľstvo
Premedia, 2014
Počet strán
256

Autori Freakonomics zmenili spôsob, akým sa pozeráme na svet. Vo svojej tretej knihe sa zamerali na to, čo čitateľov prvých dvoch zaujímalo najviac – existuje spôsob, ako sa naučiť vidieť veci inak ako vyzerajú? Levitt s Dubnerom veria... Čítať viac

  • PDF EPUB MOBI
  • Slovenčina

7,90 €

Ihneď na stiahnutie
Ako čítať e-knihy?

Naši škriatkovia odporúčajú

Viac o e-knihe

Autori Freakonomics zmenili spôsob, akým sa pozeráme na svet. Vo svojej tretej knihe sa zamerali na to, čo čitateľov prvých dvoch zaujímalo najviac – existuje spôsob, ako sa naučiť vidieť veci inak ako vyzerajú? Levitt s Dubnerom veria, že áno a ukazujú, ako sa naučiť myslieť ako freak.
Aj tentoraz kladú množstvo netradičných otázok, napríklad:

Prečo vedia americkí školáci menej ako estónski?
Je ťažké vynikať v niečom, čo nerobíte radi?
Prečo sa nigérijskí podvodníci priznávajú, že sú z Nigérie?
Prečo je také ťažké povedať „Neviem”?
Chutia drahšie vína naozaj lepšie?
Prečo sa oplatí, ak sa k ľuďom správate slušne


Ako zvyčajne nie je pre nich tabu žiadna téma, s ľahkosťou sa presúvajú od zdanlivo okrajových až ku globálnym témam. Týkajú sa biznisu či filantropie, športu aj politiky, všetko s cieľom zbaviť nás bežných myšlienkových návykov, ktoré zvyčajne vedú len k bežným, často neúčinným riešeniam.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,5 / 5

15 hodnotení

11
1
3
0
0

Ako sa páčila e-kniha vám?

Recenzie čitateľov

miro
Neoverený nákup
16.8.2014
Hmm
Kniha je fajn, cita sa velmi lahko, je tam zopar zaujimavych myslienok, samozrejme je to natiahnute, tie infrmácie by sa dali zhrnut na zopar stran, ale zasa prijemne dovolenkove citanie, aj ked som cakal viac... Čítať viac
Albert
Neoverený nákup
28.7.2014
do tretice opäť dobré
Trochu inak napísané ako predchádzajúce dva diely Freakonomics, ktoré sa zamerali na pár vybraných tém, ale nakoniec to vôbec nevadí, autorom sa podarilo dostatočne názorne vysvetliť, o čo im ide. Napríklad aby sme nezabíjali čas s vecami, ktoré nemajú zmysel, len si to nevieme priznať, lebo sme už do toho investovali toľko času... Aspoň pre mňa bola najvtipnejšia časť, kde za ľudí hádzali mincou a tí potom robili životné rozhodnutia - prekvapivo im najviac odľahlo, keď opustili svojho partnera alebo prácu. Čítať viac

Autori

Čítať viac

Vydavateľstvo Premedia

Čítať viac

„Chcel somsa len zahrať, na divoký západ a zmiznúť v jednom z nich. Vypadnúť na pláž, popíjať rum a sledovať, tú dokonalú Božiu prácu, pri chôdzi v plavkách.“