Vydaj sa na cestu knižnými svetmi
a vyhraj kopu kníh!
Knižné putovanie - Vyraz na cestu knižnými svetmi, Martinus, 2024
Good to Great - Jim Collins, Random House, 2001

27,78 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Good to Great - Jim Collins, Random House, 2001
Good to Great - Jim Collins, Random House, 2001

Good to Great

Built to Last was a phenomenal success: 'It is a fair assumption that as the seminal importance of this book begins to permeate the upper echelons of business and business... Čítať viac

4,7 54 hodnotení
Vydavateľstvo
Random House, 2001
Počet strán
300

Built to Last was a phenomenal success: 'It is a fair assumption that as the seminal importance of this book begins to permeate the upper echelons of business and business schools... Čítať viac

  • Pevná väzba s prebalom
  • Angličtina
29,95 €

27,78 €

-7 %
Na sklade 3 ks
Posielame ihneď

Dostupné v dvoch knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania
Z dobrého skvelé (Good to Great) - Jim Collins, Eastone Books, 2006
Pevná väzba s prebalom
Slovenčina, 2006
Na sklade 4 ks

18,99 €

Z kolekcie: Because the Boss Said So...

Naši škriatkovia odporúčajú

Joga pre stuhnuté vtáčatá - Marion Deuchars, Slovart, 2024
Good to Great - Jim Collins, Random House, 2001
27,78 €

Viac o knihe

Built to Last was a phenomenal success: 'It is a fair assumption that as the seminal importance of this book begins to permeate the upper echelons of business and business schools. Collins and Porras will emerge as the gurus to watch over the next decade.' The Director. Good to Great explores a whole new concept, backed by the rigorous research standards which gave Built to Last such an impact. 1. Good is the Enemy of Great — the scope of the project2. Level 5 Leadership — the type of leader required, humble and ferocious3. First Who .... Then What — how companies set the foundation for their shift from good to great4. Confront the Brutal Facts (Yet Never Lose Faith) — the duality that leads to greatness5. Hedgehog Concept — how to find the one big thing your company must focus on6. A Culture of Discipline — the magical alchemy of great performance7. Technology Accelerators — technology is a trap, unless used right8. The Flywheel and the Doom Loop — how to build sustained momentum and avoid the 'new regime, new revolution' doom loop9. From Good to Great to Built to Last — how to take a company from great to enduring great.Appendices: Good to Great in: the New Economy; non-Profits; Government; Investors; outside the US. Plus four research appendices
Čítať viac
Počet strán
300
Väzba
pevná väzba s prebalom
Rozmer
162×241 mm
Hmotnosť
557 g
ISBN
9780712676090
Rok vydania
2001
Naše katalógové číslo
98586
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Random House
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,7 / 5

54 hodnotení

40
8
3
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie Martinusákov

Jedna z prvych...

....mojich biznisovych kniziek, ktora ale podnietila moj dalsi zaujem. takze...muslea byt skvela, nie? :D

Čítať viac
Martinus
16

Tvorič, detailista, cyklista, perfekcionista (ale pracujem na sebakontrole), nedočkavec a hrdý kapitán skvelej martinusáckej posádky :-)

Michal Meško
CEO
27. mája 2015
Povinné čítanie pre každého podnikateľa a manažéra

Kniha zďaleka nepatrí medzi novinky, no ak riadite firmu alebo rozbiehate biznis, neurobte tú chybu ako ja, že ju necháte roky ležať na poličke: začnite ju čítať hneď zajtra. Fascinujúce príbehy 11 firiem, ktoré sa z priemerných zmenili na skvelé. Žiadne nepriestrelné pravidlá na trvalý úspech, ale jednoduché princípy, ktorých dodržiavanie vás k nemu môže výrazne priblížiť.

Čítať viac

Recenzie čitateľov

8

Číta keď má chvíľu čas a strieda beletriu s knihami o osobnostnom rozvoji. Nedá dopustiť na Isabel Allende a Uršuľu Kovalyk.

Zuzana Jankechová
Overený nákup
27.2.2021
Veľmi dobre a pútavo spracovaný výskum, ktorý prináša poznanie o tom, čo robí niektoré organizácie skvelé. Vďaka poznatkom z tejto knihy môže hocikto vyhodnotiť v akej organizácii pracuje a či by uvítal zmenu alebo nie. Výhodou knihy je, že aj po prečítaní sa dá rýchlo vrátiť k najpodstatnejším faktom, ktoré sú zhrnuté vždy na začiatku kapitoly.
Odporúčam všetkým ľuďom, ktorí skúmajú svoju spokojnosť v práci, nielen manažérom.
Čítať viac
Luboš
Neoverený nákup
5.12.2020
Skvelá kniha , kúpil som si ju , lebo som sa chcel naučiť posudzovať firmy aj podľa riadenia , manažérov a tak , ale ako ju čítam , uvedomujem si , že to je presný návod ako byť úspešný šéf , manažér ... Poznatky z knihy som využil v škole na veľkom projekte , náš projekt vyhral , a návod ako na to , aby bol každý váš projekt úspešný , máte v tejto knihe Čítať viac
MATUS
Neoverený nákup
14.3.2016
Vyskum nie je iba nazor
Je velmi dobre ze autor sa opiera o empiricke vyskumy a nie iba o jeho vlastne autospektivne vnimanie Leadrov a vedenia firmy. Je dobre ze zozbierane data analyzovali a stanovili jasne dovody preco sa dobrym spolocnostiam dari. Odporucam to precitat aj malym teamleadrom a Liniovym manazerom, nie len Riaditelom a majitelom firiem. skutocne mozem iba odporucat. Čítať viac
Peter Vidovic, Etarget
Neoverený nákup
14.8.2008
Skvele a pouzitelne aj u nas
Jednoducho Treba Citat! Bez akychkolvek odbornych okridlenych viet: Ked sme tuto knihu precitali (citali sme ju viaceri vo firme), tak sme to co sme sa tam dozvedeli zacali praktizovat vo firme. Uspech sa dostavil. Aj Slovenske firmy mozu byt (a aj su) uspesne (doma aj v zahranici), len treba vediet ako na to a netreba sa bat! Je to kniha, ktoru treba citat ;-) Čítať viac
Ed
Overený zákazník
14.7.2008
Kniha vhodna len pre velmi malu skupinu ludi
Toto je kniha vhodna pre zamestnancov firiem ako su IB., De.. a pod.. Ale pre Slovenske male a stredne firmy je v podstate nepouzitelna. Mali by ju citat skor ludia z upadajucich velkych nadnarodnych koncernov. Ale pre beyneho citatela nie je vhodna. Čítať viac
Dušan Lukášik
Neoverený nákup
7.11.2006
Sila osobnosti, schopnosť pracovať pre a v kolektíve a morálka managera
Podstatu tejto výnimočnej analýzy je možné zhrnúť do praktického potvrdenia záverov teórie hier - "dilemy väzňa"- ktorá preukazuje výhodnosť pre jednotlivca uprednostnenie záujmu kolektívu pred záujmom jednotlivca a následné zosúladenie jeho záujmov s kolektívnymi . Dilema rozhodovania managera je v úrovni, kde rozhoduje jeho hodnotová orientácia včítane morálky. Čítať viac
Tomáš
Neoverený nákup
10.10.2006
skvelá kniha
Popri bľabotaní množstva manažérov a pseudonamažérov v nekonečných "manažérskych" edíciách neuveriteľne osviežujúce a inšpirujúce čítanie: autori nepíšu svoje názory vycucané z prsta, ale tvrdé fakty a zistenia podložené štatistikami. Naozaj rozumné rady, ako budovať dobrú firmu alebo aj vlastnú kariéru. Čítať viac

„Šťastie možno nájsť aj v tých najtemnejších časoch, keď si človek spomenie, že sa má obrátiť k svetlu.“