Good to Great
E-kniha

Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't

The Challenge Built to Last, the defining management study of the nineties, showed how great companies triumph over time and how long-term sustained performance can be... Čítať viac

4,7 54 hodnotení
Séria
Good to Great
Vydavateľstvo
HarperCollins, 2021
Počet strán
320

The Challenge Built to Last, the defining management study of the nineties, showed how great companies triumph over time and how long-term sustained performance can be engineered into the DNA of an enterprise from the verybeginning. But what about th... Čítať viac

  • EPUB (Adobe DRM)
  • Angličtina

17,99 €

Ihneď na stiahnutie
Ako čítať e-knihy?

Naši škriatkovia odporúčajú

Viac o e-knihe

Táto e-kniha je zabezpečená cez Adobe DRM

Aby vydavateľ zabránil pirátskemu kopírovaniu, chráni túto e-knihu šifrovaním. Prečítať si ju môžete len na čítačkách a aplikáciách, ktoré podporujú Adobe DRM.

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
The Challenge Built to Last, the defining management study of the nineties, showed how great companies triumph over time and how long-term sustained performance can be engineered into the DNA of an enterprise from the verybeginning. But what about the company that is not born with great DNA? How can good companies, mediocre companies, even bad companies achieve enduring greatness? The Study For years, this question preyed on the mind of Jim Collins. Are there companies that defy gravity and convert long-term mediocrity or worse into long-term superiority? And if so, what are the universal distinguishing characteristics that cause a company to go from good to great? The Standards Using tough benchmarks, Collins and his research team identified a set of elite companies that made the leap to great results and sustained those results for at least fifteen years. How great? After the leap, the good-to-great companies generated cumulative stock returns that beat the general stock market by an average of seven times in fifteen years, better than twice the results delivered by a composite index of the world's greatest companies, including Coca-Cola, Intel, General Electric, and Merck.The Comparisons The research team contrasted the good-to-great companies with a carefully selected set of comparison companies that failed to make the leap from good to great. What was different? Why did one set of companies become truly great performers while the other set remained only good? Over five years, the team analyzed the histories of all twenty-eight companies in the study. After sifting through mountains of data and thousands of pages of interviews, Collins and his crew discovered the key determinants of greatness — why some companies make the leap and others don't. The Findings The findings of the Good to Great study will surprise many readers and shed light on virtually every area of management strategy and practice. The findings include:Level 5 Leaders: The research team was shocked to discover the type of leadership required to achieve greatness. The Hedgehog Concept (Simplicity within the Three Circles): To go from good to great requires transcending the curse of competence. A Culture of Discipline: When you combine a culture of discipline with an ethic of entrepreneurship, you get the magical alchemy of great results. Technology Accelerators: Good-to-great companies think differently about the role of technology. The Flywheel and the Doom Loop: Those who launch radical change programs and wrenching restructurings will almost certainly fail to make the leap.Some of the key concepts discerned in the study, comments Jim Collins, "e;fly in the face of our modern business culture and will, quite frankly, upset some people. Perhaps, but who can afford to ignore these findings?
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,7 / 5

54 hodnotení

40
8
3
0
0

Ako sa páčila e-kniha vám?

Recenzie Martinusákov

Jedna z prvych...

....mojich biznisovych kniziek, ktora ale podnietila moj dalsi zaujem. takze...muslea byt skvela, nie? :D

Čítať viac
Martinus
16

Tvorič, detailista, cyklista, perfekcionista (ale pracujem na sebakontrole), nedočkavec a hrdý kapitán skvelej martinusáckej posádky :-)

Michal Meško
CEO
27. mája 2015
Povinné čítanie pre každého podnikateľa a manažéra

Kniha zďaleka nepatrí medzi novinky, no ak riadite firmu alebo rozbiehate biznis, neurobte tú chybu ako ja, že ju necháte roky ležať na poličke: začnite ju čítať hneď zajtra. Fascinujúce príbehy 11 firiem, ktoré sa z priemerných zmenili na skvelé. Žiadne nepriestrelné pravidlá na trvalý úspech, ale jednoduché princípy, ktorých dodržiavanie vás k nemu môže výrazne priblížiť.

Čítať viac

Recenzie čitateľov

8

Číta keď má chvíľu čas a strieda beletriu s knihami o osobnostnom rozvoji. Nedá dopustiť na Isabel Allende a Uršuľu Kovalyk.

Zuzana Jankechová
Overený nákup
27.2.2021
Veľmi dobre a pútavo spracovaný výskum, ktorý prináša poznanie o tom, čo robí niektoré organizácie skvelé. Vďaka poznatkom z tejto knihy môže hocikto vyhodnotiť v akej organizácii pracuje a či by uvítal zmenu alebo nie. Výhodou knihy je, že aj po prečítaní sa dá rýchlo vrátiť k najpodstatnejším faktom, ktoré sú zhrnuté vždy na začiatku kapitoly.
Odporúčam všetkým ľuďom, ktorí skúmajú svoju spokojnosť v práci, nielen manažérom.
Čítať viac
Luboš
Neoverený nákup
5.12.2020
Skvelá kniha , kúpil som si ju , lebo som sa chcel naučiť posudzovať firmy aj podľa riadenia , manažérov a tak , ale ako ju čítam , uvedomujem si , že to je presný návod ako byť úspešný šéf , manažér ... Poznatky z knihy som využil v škole na veľkom projekte , náš projekt vyhral , a návod ako na to , aby bol každý váš projekt úspešný , máte v tejto knihe Čítať viac
MATUS
Neoverený nákup
14.3.2016
Vyskum nie je iba nazor
Je velmi dobre ze autor sa opiera o empiricke vyskumy a nie iba o jeho vlastne autospektivne vnimanie Leadrov a vedenia firmy. Je dobre ze zozbierane data analyzovali a stanovili jasne dovody preco sa dobrym spolocnostiam dari. Odporucam to precitat aj malym teamleadrom a Liniovym manazerom, nie len Riaditelom a majitelom firiem. skutocne mozem iba odporucat. Čítať viac
Peter Vidovic, Etarget
Neoverený nákup
14.8.2008
Skvele a pouzitelne aj u nas
Jednoducho Treba Citat! Bez akychkolvek odbornych okridlenych viet: Ked sme tuto knihu precitali (citali sme ju viaceri vo firme), tak sme to co sme sa tam dozvedeli zacali praktizovat vo firme. Uspech sa dostavil. Aj Slovenske firmy mozu byt (a aj su) uspesne (doma aj v zahranici), len treba vediet ako na to a netreba sa bat! Je to kniha, ktoru treba citat ;-) Čítať viac
Ed
Overený zákazník
14.7.2008
Kniha vhodna len pre velmi malu skupinu ludi
Toto je kniha vhodna pre zamestnancov firiem ako su IB., De.. a pod.. Ale pre Slovenske male a stredne firmy je v podstate nepouzitelna. Mali by ju citat skor ludia z upadajucich velkych nadnarodnych koncernov. Ale pre beyneho citatela nie je vhodna. Čítať viac
Dušan Lukášik
Neoverený nákup
7.11.2006
Sila osobnosti, schopnosť pracovať pre a v kolektíve a morálka managera
Podstatu tejto výnimočnej analýzy je možné zhrnúť do praktického potvrdenia záverov teórie hier - "dilemy väzňa"- ktorá preukazuje výhodnosť pre jednotlivca uprednostnenie záujmu kolektívu pred záujmom jednotlivca a následné zosúladenie jeho záujmov s kolektívnymi . Dilema rozhodovania managera je v úrovni, kde rozhoduje jeho hodnotová orientácia včítane morálky. Čítať viac
Tomáš
Neoverený nákup
10.10.2006
skvelá kniha
Popri bľabotaní množstva manažérov a pseudonamažérov v nekonečných "manažérskych" edíciách neuveriteľne osviežujúce a inšpirujúce čítanie: autori nepíšu svoje názory vycucané z prsta, ale tvrdé fakty a zistenia podložené štatistikami. Naozaj rozumné rady, ako budovať dobrú firmu alebo aj vlastnú kariéru. Čítať viac

Vydavateľstvo HarperCollins

Čítať viac

„Niekto musí začať u seba. Niekto musí vystúpiť dopredu a povedať a urobiť, čo je správne, pretože je to správne. Keď nikto nezačne, tak ľudia nemajú koho nasledovať.“

Cesta králů - Brandon Sanderson, 2012
Cesta králů
Brandon Sanderson