Ogilvy o reklamě
4. vydání
- Vydavateľstvo
- Management Press, 2007
- Počet strán
- 224
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Čítať viac
- Pevná väzba
- Čeština
Dostupné v štyroch knižniciach. Požičať v knižnici
Ďalšie knižné vydania (3)
-
Brožovaná väzba
Angličtina, 2023Viac ako 30 dníTento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.14,95 €
-
Brožovaná väzba
Angličtina, 2007Viac ako 30 dníTento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.18,56 €