Moje čitateľské kolekcie

Moje aktivity

4
4

Roman Popik napísal recenziu

14.11.2019 06:19

Kniha bola celkom prijemna, mala dobru atmosferu a caro, prostredie zaoceanskej lode spolu s jej ekosystemom, citala sa velmi dobre, a najlepsie je ze som to vobec nevedel odhadnut bol som v polke knihy a vobec som nemal tusenia, ze co a ako, a to uz trocha nabralo dramaticke spady, a bol som velmi zvedavy a sa mi ani nechcelo verit ze na vsetky nezrovnalosti dostanem odpovede a to sa mi na fitzekovi paci ze to vsetko ma pekne premyslene, clovek ked nevie tak to na neho posobi tajomne a zahadne, ked sa to odhali to je take uz normalnejsie potom, ze no.. hej.. ale jedna z tych lepsich knih co som cital poslednej dobe,ale myslim ze uhadnut sa to neda i ked su pekne naznaky .. ale tie su take na urcenie smeru ze kde co este sa moze pohnut, ta atmosfera na lodi bola dobra, nocny ocean, a tak.. az by som sa vybral na taku plavbu :)

Čítaj viac

4
4

Roman Popik napísal recenziu

08.11.2019 15:12

kniha ako celkom ok oproti priemeru, dobre napinavo putavo pisana, trosku ma znervoznovalo to natahovanie, nieco ci naznacili na zaciatku rozuzlenie az dokonca... ale spanielske pamiatky okej, nie prilis velkych zvratov ale to sa neustale neda... a umela inteligencia az prilis vyspela na uplnu uveritelnost... ale ten pocitac bol celkom simpatak

Čítaj viac

4
4

Roman Popik napísal recenziu

13.10.2019 15:14

Tento príspevok prezrádza dôležité momenty deja, preto je skrytý, aby sme Vám nepokazili pôžitok z čítania.

knizka celkom ok, atmosfera vpohode, zaletka schopna malo to aj hlavu aj patu. ziadne slepe miesta. ale trocha mi vadilo to neustale nadlahcovanie absurdnost chybala mi tam vaznost,castokrat tam len tak tarali, zapletka bola fajn az som sa zmyslal nad riesenim a rym padom som to vyspekul9val tak ze aom mal prehnane ocakavania pri rozuzleni, a jemne som bol sklamany

***spojlery***
takze tie vrady mali aky vyznam? nemusel v podstate zabijat ani tu prvu zenu, a ker uz sa do toho pistil tak.mal zabit amadeho ako druheho, viktora,... a tak... a inac kazda vrazda je riziko to sa neda lwn tak naplanovat ze dam mu lano nasikmo aby povedal ze mam parochnu... mohol ich niekto virusit spoznat ho... aby zakrival extremnu situaciu na islande boli tie vrazdy nebezpecnejsie ako povodne co sa stalo... to bolo prilis vykonstruovane... a rozuzlenie bolo poslabsie, lepsie by to bolo keby napr. na islande vrah ktory ich zabil.. bol vymysel... a prosto si tahali zrebi alebo nieco podobne aby ich ostatny zjedli ... stareho musafeho mal zabit niekto koli majetku... to by boli najlogickejsie a ostatne nahodnr vrazdy umelo dopojit znakom, aby zdanlivo suviseli, a vrahom keby bol ten co sa obesil na sikmom lane, to by bolo brilantnejsie... :))

Čítaj viac

4
4

Roman Popik napísal recenziu

07.10.2019 12:46

tento diar je celkom fajn, ale mohol by byt aj lepsi, paci sa mi ako pekne pracuje s clovekom da sa tam prehladne zaznacovat ciela na tyzden plany na kazdy den, a tak to funguje fajn, horsie je to s mesacnimi uzavierkami, ktore sa casom opakuju, a uz to potom trocha cloveka nudi a vtedy dochadza k riziku ze sa prestava pouzivat diar, mal som krizu po aprilu a maji, leto slabsie potom som ho trocha oprasil, v podstate mi to pomohlo dosiahnut nejake ciele, navyky, ... vadi mi na nom ta jemna priteplenost, vdacnost za kazdy den, a take tie poistovacke mantry, keby to bolo spravene zdravim pristupom tak by to bolo super, a este keby troska vaic sa pohrali stym mesacnym uzavaerom, aby to clovek nenudilo...
inac zapisnicek je pekny, neviem naco su tam dve snurky a ta gumicka, ale ako pohode.

Čítaj viac

4
4

Roman Popik napísal recenziu

07.10.2019 05:57

kniha isla do mna trocha pomalsie, na moj vkus bola pisana malo zvedavym stylom, zo zaciatku tam bolo prilis vela postav a po taku stranu 100 som sa stale zorientovaval, prilis vela osobnych vztahov zo zaciatku, ale dalej sa to ustalilo, top pre mna boli inteligentne sachove dialogy, vraha a vysetrovatela, atmosfera bola slabsia asi koli tomu ze to severske krimy sa odohravalo v lete, bola to taka klasika vrah vsetko pekne schopne ale nic prekvapive ziadne hladanie ze kto je vrah, proste isla sa povinna jazda,
a 2 veci ostali nedoriesene,
1. co dalej bolo s riaditelom veznice
2. no co kurnik bolo v tej igelitke :D

Čítaj viac

Učeň
  • Michael Hjorth
  • Hans Rosenfeldt
4,7
14,90 €

4
4

Roman Popik napísal recenziu

03.09.2019 11:22

spociatku prilis vela odbornych francuzkych nazvov, opisu jedla, na co som si zvykol, potom dej sa viacmenej odohraval v rozpravani a spomienkach, stale tam sedeli v tej romantickej restauracii jedly specialne jedla, pili drahe vina a pozerali na pekne vyhlady, ale prostredie bolo fajn, malo svoju atmosferu aj detektiv. a aj cely dej vrazda a tak. prijemna kniha celkom v pohode, dobra zmena oproti tym sverskym krimi . Bola to moja prva kniha od toho autora takze som ju cital bez ocakavani a predsudkov.
akurat ze hotel na obalke knihy neni asi ten ktory je opisany v knihe :D

Čítaj viac

4
4

Roman Popik napísal recenziu

02.09.2019 06:07

Pekna hruba kniha, ale hlbsie dostat sa do atmosfery mi branilo dostat sa striedanie medzi postavami, prilis vela hlavnych postav, v jednej krajine v druhej krajine , niekde aj dvaja, vrahovia podobny , tazsie sa mi v tom orientovalo, a uz ked som sa dostaval do postavy zmena druha postava.. a ked som na druhy den zacal citat uz som uplne vypadol z toho. ale inac ako v poho dej bol vymsleny fajn, sem tam aj nejake prekvapenie v zavere. taka oddychovka bola akurat dost hruba kniha, miestami to vyzeralo zaujimavo ale nie az tak ako by som podla tajomneho nazvu ocakaval.

Čítaj viac

4
Roman Popik

Roman Popik získal odznak Máte čitateľský profil

07.08.2019 13:07

Váš čitateľský profil je na svete! Odteraz sa môžete každému pochváliť, aký úžasný(á) čitateľ(ka) ste!

4
4

Roman Popik napísal recenziu

07.08.2019 10:56

Kvalitna psycho krimi, atmosfera vyborna temna a pochmurna, ostrov parkum, tiez fajna temnotka, a ta psychohlbka, snoch a obrazov v ktorych sa odzrkadlovala realita, vidno ze autor je schopny odbonik, mohol som sa vysantit v hlbani v postavach, ktore su a niesu realne.. to so starostom ma celkom milo prekvapilo.. stale som tipoval annu ale potom ako bola zrkadlom samotneho doktora sa to dalo vytusit... ale aj tak ma autor prekabatil, a cely ostrov bol imaginarny, pekne .. zaujimave je ze v tom imaginarnom ostrove boly postavy ktore sa hrali na imaginarne a na skutocne (telefonat "pravemu" starostovy),
najslabsie miesto vidim v motivacii jeho zeny isabel, nemusela unasat dceru, ved majetok by mala tak ci tak, bola jeho manzelka, aj keby nebol v kome tak nic nespravila ona zle, taze toto bolo take trocha no.. ale inac ma potesila knizka...
precital som ju zhavo , to aj ako bola pisana .. 3dni do poznania pravdy 2dni.. apod :D .. nebola velmi hruba, ale taka akurat.. bude mi chybat ta atmosfera a romantika ostrovneho domceka.

Čítaj viac

4
4

Roman Popik napísal recenziu

31.07.2019 05:24

Knizka pohoda, zaujimava uvodna smrt, atmosfera chladiva, v pohodke, clovek sa stym vzije, vsetko okej, ale zaver mi prisiel ako keby autor sam nevedel ako to skonci, a jednoducho to utal a ani to nejako nemalo logiku, a navyse pochoval tym hlavnu myslienku knihy, tu zoschnutu mrtvolu z uvodu, to som nepochopil teraz preco zomrela ako zomrela, ved oto islo.. vypatrat to ne? dali tam uz viac tych postav , a ked prisli v zavere s vrahom tak ma to dako ani nezasiahlo lebo som nevedel ani poriadne ze ktora postava to vlastne ne, najviac ma stve ze to nejako cele neuzavreli a nevysvetlili... a tie vlasy v ruke akoze parochna? to zapotili.. ja by som zamyslel ovela lepsie rozuzlenie... som troska sklamany no...

Čítaj viac

„Dobrá a krásna kniha je tá, ktorá plnými priehršťami rozosieva otázniky.“

Jean Cocteau