Temné sekundy - Karin Fossum, mamaš, 2024

S pevnou väzbou knihy o marketingovej komunikácii

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Ďalšie možnosti
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Edícia
Ďalšie možnosti
Väzba
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Portál, 2024
Novinka
Typologie osobnosti pro manažery 
CZ

Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...

  • Knihapevná väzba
    22,59 €
    -18 %
    Na sklade 5 ks

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Marketing

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...

  • Knihapevná väzba
    21,90 €
    Do 5 – 6 dní
  • Čítanámierne opotrebovaná
    13,59 €
    -15 %
    Na sklade

Komunikácia v diplomacii, diplomacia v komunikácii - Jarmila Rusiňáková, EQUILIBRIA, 2024
Komunikácia v diplomacii, diplomacia v komunikácii

Publikácia sa zaoberá verbálnou a neverbálnou komunikáciou v diplomatickej praxi, ako aj využívaním diplomacie pri bežnej komunikácii v rôznych kultúrach. Je určená nielen odborníkom v oblasti aplikovanej lingvistiky a diplomacie, ale...

  • Knihapevná väzba
    25,65 €
    -4 %
    Na sklade 3 ks

55 tipov a návodov pre úspešný e-shop - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2022
55 tipov a návodov pre úspešný e-shop
  • Autorský kolektív

Obsah knihy pripravilo 51 autorov a 34 expertných firiem. Spoločne pre vás pripravili komplexný pohľad na problematiku e-shopov a všetkého, čo k tomu patrí. V knihe nájde užitočné informácie začínajúci online predajca aj ostrieľaný profesionál...

  • Knihapevná väzba
    29,90 €
    Na sklade 1 ks

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management 
CZ

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná väzba
    91,60 €
    Na sklade 1 ks
  • Čítanávýborný stav
    67,82 €
    -30 %
    Na sklade

BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021
BUDGET CUT

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a...

  • Knihapevná väzba
    35,00 €
    Na sklade 3 ks
  • Čítanávýborný stav
    24,50 €
    -30 %
    Na sklade

Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum 
CZ

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná väzba
    20,38 €
    Na sklade 1 ks

Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Grada, 2020
Image a firemní identita 
CZ

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....

  • Knihapevná väzba
    6,21 €
    -64 %
    Na sklade 2 ks

Takto sa robí marketing - Allan Dib, Motýľ, 2020
Takto sa robí marketing

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ...

  • Knihapevná väzba
    13,90 €
    Na sklade 1 ks

Uspejte v online - Performics a kolektív, Lion Communications Slovakia, 2021
Uspejte v online

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu...

  • Knihapevná väzba
    24,90 €
    Na sklade > 5 ks

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Calimeromarketing 3.0 v skratke - Karen Romme, René Marcel Ponneker - Pontrain, 2015
Calimeromarketing 3.0 v skratke

Knihy o Calimeromarketingu sú v Holandsku už viac ako desať rokov najpredávanejšími a najčítanejšími knihami o marketingu. V týchto publikáciách chce holandská autorka Karen Romme podnikateľom ukázať, o čom marketing je, a aké jednoduché to vlastne môže..

  • Knihapevná väzba
    9,04 €
    -5 %
    Do 5 – 6 dní

Nebojte sa hovoriť - Joe Yazbeck, GROW-UP Slovakia, 2015
Nebojte sa hovoriť

Vďaka tejto knihe zistíte, aké ľahké a prirodzené je inšpirovať a zaujať každé publikum. Joe Yazbeck, kouč a zároveň tvorca know-how Nebojte sa hovoriť, vám v tomto bestselleri krok za krokom ukáže, ako si pripraviť a dodať...

  • Knihapevná väzba
    24,00 €
    Na sklade 1 ks

123 tipov pre online a affiliate marketing - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2020
123 tipov pre online a affiliate marketing
  • Autorský kolektív

Niekedy vás a váš projekt vie posunúť jednoduchý tip, často stačí jedna veta a otvorí sa nový vesmír. O správnych tipoch a nápadoch je celé úspešné podnikanie. Preto sme dali dohromady 51 profesionálov z oblasti online reklamy...

  • Knihapevná väzba
    29,90 €
    Na sklade 1 ks

Marketingový výzkum - Radek Tahal, Grada, 2017
Marketingový výzkum 
CZ

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...

  • Knihapevná väzba
    8,04 €
    -50 %
    Do 4 – 6 dní

Aplikovaný marketing - Milan Oreský a kolektív, Wolters Kluwer, 2016
Aplikovaný marketing

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej...

  • Knihapevná väzba
    10,90 €
    Na sklade 1 ks

Public Relations - Jacquie L’Etang, Portál, 2009
Public Relations 
CZ

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění...

  • Knihapevná väzba
    26,03 €
    -18 %
    Na sklade 2 ks
  • Čítanámierne opotrebovaná
    18,98 €
    -40 %
    Na sklade

Systémy médií v postmoderním světě - Daniel C. Hallin, Paolo Mancini, Portál, 2008
Systémy médií v postmoderním světě 
CZ

Kniha je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Představuje základní přehled národních mediálních systémů euroamerického prostoru...

  • Knihapevná väzba
    26,03 €
    -18 %
    Na sklade 1 ks
  • Čítanávýborný stav
    22,14 €
    -30 %
    Na sklade

Úspěšně s kůží na trh - Rostya Gordon-Smith, Věra Staňková, Kvarta, 2010
Úspěšně s kůží na trh 
CZ

V dnešním světě existuje mnoho lidí, kteří něco dovedou. Ne každý však dokáže svoji práci či znalosti prodat. Lidově řečeno - jít se svou kůží na trh. Tato kniha přináší inspiraci všem, kteří se o to chtějí pokusit. Kteří chtějí vystoupit z anonymity...

  • Knihapevná väzba
    17,46 €
    -5 %
    Do 5 – 10 dní

Marketing služieb - Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková, Epos, 2006
Marketing služieb

Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb...

  • Knihapevná väzba
    19,90 €
    Na sklade 1 ks

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

  • Knihapevná väzba
    20,52 €
    -2 %
    Do 6 – 7 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Človek je bohatý v pomere k počtu vecí, ktoré si môže dovoliť opustiť.“

Walden - Henry David Thoreau, 2016
Walden
Henry David Thoreau