- Alexander Mateides
- kolektív
Táto publikácia je cennou pomôckou pre manažérov zaoberajúcich sa predmetnou problematikou, študentov vysokých škôl v rámci štúdia manažérstva kvality, ako aj pre všetkých záujemcov o oblasť kvality...
-
Knihapevná väzba36,40 €Do 7 – 10 dníTento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 7 – 10 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.
-
Knihapevná väzba20,00 €Do 7 – 10 dníTento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 7 – 10 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
-
Čítanámierne opotrebovanáTúto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je mierne opotrebovaná.Na tejto knihe už síce poznať, že ju niekto čítal, môže jej chýbať prebal, nie je však poškodená tak, aby to akokoľvek znižovalo zážitok z jej obsahu. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.7,90 €Na skladeTento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.
-
Čítanámierne opotrebovanáTúto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je mierne opotrebovaná.Na tejto knihe už síce poznať, že ju niekto čítal, môže jej chýbať prebal, nie je však poškodená tak, aby to akokoľvek znižovalo zážitok z jej obsahu. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.45,90 €Na skladeTento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
-
Knihapevná väzbaVypredanéAch, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti.
-
Knihabrožovaná väzbaVypredanéAch, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať