Knihy
E-knihy
Zrušiť
Titulov: 4
Zúženie výberu
Radenie
Počet titulov: 4
Zoradiť podľa:

Posielame do 8 dní

Táto publikácia je cennou pomôckou pre manažérov zaoberajúcich sa predmetnou problematikou, študentov vysokých škôl v rámci štúdia manažérstva kvality, ako aj pre všetkých záujemcov o oblasť kvality...

-5%
31,32 €

31,32 €

Zľava 5%

Posielame do 8 dní

Vypredané

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti.

-5%
12,58 €

12,58 €

Zľava 5%

Vypredané

Vypredané

Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.

33,16 €

33,16 €

Vypredané

Vypredané

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

13,24 €

13,24 €

Vypredané


„Táňa všetkému rozumela a nebála sa mlčať.“

Džin - Martin M. Šimečka
Džin
Martin M. Šimečka