Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Od autorky Sedem sestier - Triler z anglickej spoločnosti

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Jazyk
Dostupnosť v kníhkupectve
Vydavateľstvo
Väzba
Farba obálky
Kniha: Manažérstvo kvality (Alexander Mateides a kolektív)
Manažérstvo kvality

Táto publikácia je cennou pomôckou pre manažérov zaoberajúcich sa predmetnou problematikou, študentov vysokých škôl v rámci štúdia manažérstva kvality, ako aj pre všetkých záujemcov o oblasť kvality...

  • Knihapevná väzba
    36,40 €
    Do 7 – 10 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 7 – 10 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) (Alexander Mateides)
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

  • Knihapevná väzba
    20,00 €
    Do 7 – 10 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 7 – 10 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
  • Čítaná
    mierne opotrebovaná
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je mierne opotrebovaná.Na tejto knihe už síce poznať, že ju niekto čítal, môže jej chýbať prebal, nie je však poškodená tak, aby to akokoľvek znižovalo zážitok z jej obsahu. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    7,90 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!

Kniha: Služby - teória služieb, marketing služieb (Alexander Mateides a Jaroslav Ďaďo)
Služby - teória služieb, marketing služieb

Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.

  • Čítaná
    mierne opotrebovaná
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je mierne opotrebovaná.Na tejto knihe už síce poznať, že ju niekto čítal, môže jej chýbať prebal, nie je však poškodená tak, aby to akokoľvek znižovalo zážitok z jej obsahu. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    45,90 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel (Alexander Mateides)
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať



Pravdou je, že ľudia vás budú súdiť tak či tak, či už žijete podľa seba, alebo podľa iných.