Perla umenia - Mimi Matthews, i527.net, 2024

S pevnou väzbou knihy o marketingovej komunikácii od vydavateľstva Epos

Použité filtre
Zrušiť filtre
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

  • Knihapevná väzba
    20,52 €
    -2 %
    Do 4 – 5 dní

Marketing služieb - Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková, Epos, 2006
Marketing služieb

Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb...

  • Knihapevná väzba
    19,90 €
    Na sklade 1 ks

Služby - teória služieb, marketing služieb - Alexander Mateides, Jaroslav Ďaďo, Epos, 2002
Služby - teória služieb, marketing služieb

Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Na jeho očiach je niečo zvláštne - dokážete sa do nich zamotať ako do pavučiny.“

Road trip - Beth O'Leary, 2022
Road trip
Beth O'Leary