Filter
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme...
Konštruovanie III
Cieľom tejto vysokoškolskej učebnice je umožniť čitateľom pochopiť mechanizmus prenosu výkonu v rôznych typoch prevodových systémov zabezpečujúcich transformáciu rotačného pohybu v typickych aplikáciách v...
Informačné technológie v cestovnom ruchu
Cieľom publikácie je systematicky a komplexne prezentovať poznatky o informačných technológiách v cestovnom ruchu z pohľadu ponuky aj dopytu. Publikácia zohľadňuje...
Manažment cieľových miest cestovného ruchu
Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového miesta (destinačný manažment) predstavuje stratégiu...