Toto je marketing - Seth Godin, Lindeni, 2020

11,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Toto je marketing - Seth Godin, Lindeni, 2020
Čítaná
Toto je marketing - Seth Godin, Lindeni, 2020

Toto je marketing
Čítaná

Nikto si vás nevšimne, pokiaľ sa nenaučíte pozerať

Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže... Čítať viac

Vydavateľstvo
Lindeni, 2020
Počet strán
240

Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Výborný stav
  • Slovenčina

11,99 €

Na sklade
Posielame ihneď
Ďalšie čítané knihy
Toto je marketing - Seth Godin, Lindeni, 2020
Brožovaná väzba
Mierne opotrebovaná Slovenčina, 2020
Na sklade

8,99 €

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Dievča v orlích pazúroch - Karin Smirnoff, Ikar, 2024

Viac o knihe

Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame

Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

2,4 / 5

19 hodnotení

3
1
3
0
9

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie Martinusákov

16. júla 2020

Najnovšia kniha dlhoročného marektingového guru zatiahla na hlbinu, až do samej podstaty marketingu. Žiadne konkrétne návody a stratégie; viac ako priame odpovede na to, ako marketing robiť, sú to skôr esenciálne otázky, ktoré pomáhajú zamyslieť sa nad samotnou podstatou toho, o čo sa (my, jednotlivci, firmy, projekty) svojimi produktmi a službami snažíme.
Kto pozná Setha Godina, vie, že už roky píše svoj jednoduchý blog vo forme krátkych zápiskov/poznámok. Taká je aj jeho najnovšia kniha: nepochybujem, že zo svojho blogu výdatne čerpal, lebo hoci to, čo píše, má hlavu a pätu, ale nenadväzuje to tak priamo ako sme zvyknutí z iných príručiek. Môže sa to stať celkom zásadným zdrojom sklamania, preto bude dobré sa najskôr s jeho štýlom písania oboznámiť, či vám sadne. Ja som postupným dávkovaním načerpala viac, ako som čakala: lebo nie je umenie niekoho presvedčiť k nákupu, ale ponúknuť to, čo skutočne zlepší niečí život a ideálne aj celú spoločnosť.
P. S. Som celkom rada, že som prezieravo siahla po anglickom vydaní, to slovenské má žiaľ veľmi biedny preklad.

Čítať viac

Recenzie čitateľov

Branislav
Neoverený nákup
27.1.2022
Sklamanie
Veľmi neprofesionálne spravený preklad, bol problém knihu dočítať. Osobne si myslím že človek ktorý to prekladal to prekladal cez Translator a nedal si námahu si to po sebe prečítať. Čítať viac
Marián
Neoverený nákup
24.2.2021
Žiaľ, s väčšinou tu uvedených recenzii musím len a len súhlasiť. Hoci Seth Godin je guru marketingu, pri tejto knihe budete sklamaný. Avšak nie jeho vinou! Ale vinou slovenského prekladu, ktorý je naozaj hrozný. Strojov preložený text akoby cez Google Translate nedáva vôbec zmysel a čitateľ sa v ňom stráca. Chcel by som veriť, že jazykový redaktor knihu čítal. Čítať viac
be
Neoverený nákup
21.2.2021
Preklad aj údajná „redakcia“ knihy sú katastrofálne, od tohto vydavateľstva si už nič nekúpim. Ako sa pod ňu dotyční vôbec mohli podpísať? Moja chyba – nechcelo sa mi dlho čakať na originál. Obsah sa tak absolútne stratil pod nekvalitou prekladu, chybami a chybami. Čítať viac
Adela Gubčíková
Overený nákup
10.1.2021
Knižka bola kúpená manželovi čiže píšem recenziu skôr v jeho mene.Samozrejme presný návod ako robiť marketing nikto nedáva.Knižka niečo aj dala ale mnoho vecí bolo úplne mimo kontextu a chaoticky napísané Čítať viac
Jakub
Neoverený nákup
18.10.2020
Ťažko hodnotiť obsah
Veľmi ťažko sa vyjadruje k obsahu knihy. Slovenský preklad je totiž katastrofálny. Vydavateľstvo v tomto prípade úplne odfláklo svoju prácu. Čítať viac
9.8.2020
Našťastie som ju vydržal prečítať do konca :)
No myslel som si, že som sám, ale čítam tu recenzie a musím uznať, že radšej by som si kúpil asi originál. Podľa mňa mal prekladateľ veľmi ťažkú úlohu preložiť a vyjadriť myšlienky autora, musel by som počuť vyjadrenie prekladateľa, že prečo to tak preložil, aby som ho tu nekritizoval, lebo ja si vážim každého, kto pracuje čestne a teda ho nechcem kritizovať bez jeho názoru. Knihu som prečítal do konca a našťastie som tam našiel nejaké veci, ktoré uvediem do praxe a je to dosť pre mňa podstatné, takže preto som dal štyri hviezdičky. Čítať viac
Vlado
Neoverený nákup
29.6.2020
kniha je omyl
Než som knihu kúpil, nezačítal som sa dostatočne a urobil som chybu. Teraz nebudem hodnotiť obsah ale štylistiku prekladu, ktorá je katastrofálna. Predpokladám, že vydavateľstvo originálny text len prehnalo cez Google Translate, pretože sa to nedá čítať. V takýchto prípadoch by som si oveľa radšej zakúpil anglický originál. Čítať viac
Stan
Neoverený nákup
28.5.2020
Mozno ako stlpcek v tyzdenniku by sa to dalo citat. Akoze si clovek precita polstranovu kapitolku pozostavajucu z 20-30 viet, z ktorych sa kazda snazi daco povedat, a len sporadicky nadvazuje na predoslu. Dobre, inspirujme mozog. Ale v kniznej podobe je to bullshit. Nieco tak zle, a miestami dokonca aj obsahovo nepravdive, som uz davno v rukach nedrzala. Kydy motivacneho spikra. Čítať viac

Vydavateľstvo Lindeni

Čítať viac

„Ale práve ten slabý musí­ vedieť byť silný a odí­sť, keď ten silný je prí­liš slabý na to, aby mohol tomu silnému ublí­žiť.“