Spodná vlna - Charlene Li, Josh Bernoff
Spodná vlna
15,99 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Spodná vlna

Ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2010

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc... Čítať viac

Ďalšie formáty

Čítaná 9,59 €

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc... Čítať viac

Ďalšie formáty

Čítaná 9,59 €
15,99 €
Vypredané, je však dostupné iné vydanie.

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc. V knihe Spodná vlna ponúkajú dvaja špičkoví výskumníci z Forrester Research spôsob, ako využiť moc sociálnych médií na dosiahnutie úspechu v podnikaní. Ak sa zaoberáte marketingom, výskumom, podporou predaja, predajom, vývojom, alebo ak riadite spoločnosť, v knihe nájdete presne cielené rady, podporené skutočnými príkladmi návratnosti investícií, ktoré vás presvedčia, že spojenie so sociálnymi médiami naozaj funguje. Kniha bola vyhlásená za jednu z najlepších kníh o marketingu za rok 2008.
Čítať viac

Všetky formáty tohto titulu

Čítané kusy

Čítaná, mierne opotrebovaná
Na sklade, objednávajte však rýchlo
9,59 €
-40 %

Knihy

Kniha
Vypredané
Ďalšie
312 strán
Väzba
pevná väzba s prebalom
Rozmer
150×215 mm
Hmotnosť
526 g
ISBN
9788081091377
Rok vydania
2010
Edícia
Nadácia Tatra banky
Naše katalógové číslo
92687
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eastone Books

Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti? Dajte nám o tom vedieť.

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,0 / 5

2 hodnotenia

0
2
0
0
0

Ako sa vám páčila kniha?

Recenzie čitateľov

Ján Kaminský
3.9.2013
Super
Mne sa táto kniha páčila. Nikdy som neriešil marketing a ani som s ním nejako nemal skúsenosti, No táto kniha mi ukázala aj jeho čaro a možnosti. Odporúčam každému, kto si chce rozšíriť obzory svojich vedomosti aj v tomto smere. Čítať viac
lia
29.12.2010
Názor čitateľa
Som prekladatelkou tejto knihy do slovenciny a odporucila by som ju vsetkym, ktori hladaju nove moznosti realizacie rekalmy a marketingu. Pacil sa mi napriklad system odmenovania zakaznikov za vyskusanie a reklamovanie produktov. Čítať viac

Čítať viac

„Zázrak vždy čaká blízko zúfalstva. “

Čas žitia a čas umierania - Erich Maria Remarque
Čas žitia a čas umierania
Erich Maria Remarque