Spodná vlna - Charlene Li, Josh Bernoff, Eastone Books, 2010

15,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Spodná vlna

Ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú... Čítať viac

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2010
Počet strán
312

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc... Čítať viac

  • Pevná väzba s prebalom
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 25 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Anjel smrti - Robert Bryndza, Cosmopolis, 2024

Viac o knihe

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc. V knihe Spodná vlna ponúkajú dvaja špičkoví výskumníci z Forrester Research spôsob, ako využiť moc sociálnych médií na dosiahnutie úspechu v podnikaní. Ak sa zaoberáte marketingom, výskumom, podporou predaja, predajom, vývojom, alebo ak riadite spoločnosť, v knihe nájdete presne cielené rady, podporené skutočnými príkladmi návratnosti investícií, ktoré vás presvedčia, že spojenie so sociálnymi médiami naozaj funguje. Kniha bola vyhlásená za jednu z najlepších kníh o marketingu za rok 2008.
Čítať viac
Počet strán
312
Väzba
pevná väzba s prebalom
Rozmer
150×215 mm
Hmotnosť
526 g
ISBN
9788081091377
Rok vydania
2010
Edícia
Nadácia Tatra banky
Naše katalógové číslo
92687
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eastone Books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,0 / 5

2 hodnotenia

0
2
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Ján Kaminský
Overený zákazník
3.9.2013
Super
Mne sa táto kniha páčila. Nikdy som neriešil marketing a ani som s ním nejako nemal skúsenosti, No táto kniha mi ukázala aj jeho čaro a možnosti. Odporúčam každému, kto si chce rozšíriť obzory svojich vedomosti aj v tomto smere. Čítať viac
lia
Neoverený nákup
29.12.2010
Názor čitateľa
Som prekladatelkou tejto knihy do slovenciny a odporucila by som ju vsetkym, ktori hladaju nove moznosti realizacie rekalmy a marketingu. Pacil sa mi napriklad system odmenovania zakaznikov za vyskusanie a reklamovanie produktov. Čítať viac

Vydavateľstvo Eastone Books

Čítať viac

„Celkom názorne som zistil, akú moc predstavuje pevná viera a aké jednoduché je vyvolať ju. Stačí, aby si ty vedel o niečo viac ako tí, čo majú veriť. Potom je ľahké robiť zázraky.“

Alamut - Vladimir Bartol, 2004
Alamut
Vladimir Bartol