Knihy
E-knihy
112,93 €

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

Odporúčané tituly a kolekcie

112,93 €

Viac o knihe

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, illustrated by case studies and practitioner profiles, and gives students industry insight that will support them in their careers. Providing an evidence-based introduction to marketing, this Australasian text focuses on marketing metrics, consumer behaviour and business buyer behaviour, as well as exploring the application of B2B marketing. It challenges traditional marketing theories and concepts, presenting a research-driven framework for understanding the marketing process. This text is a comprehensive guide, with a full suite of lecturer resources, and provides the support and materials that you need to help create tomorrow's marketing professionals.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Marketing - Byron Sharp
Eat Your Greens - Wiemer Snijders
145,20 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
832
Hmotnosť
1735 g
Rok vydania
2017
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
anglický
Vydavateľstvo
Oxford University Press
Rozmer
203×246 mm
ISBN
9780195590296
Naše katalógové číslo
583763

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

Čítaj viac
Kúpte spolu
Marketing - Byron Sharp
Eat Your Greens - Wiemer Snijders
145,20 €

„Nakoniec som si spisovateľov rozdelil do dvoch kategórií: tých, ktorí vás nechajú prísť načas, a tých, ktorí spôsobujú meškanie.“

Klub nenapraviteľných optimistov - Jean-Michel Guenassia
Klub nenapraviteľných optimistov
Jean-Michel Guenassia