Nákup a predaj - Jaroslav Kita, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017

15,10 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Nákup a predaj - Jaroslav Kita, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Nákup a predaj - Jaroslav Kita, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017

Nákup a predaj

Obchodné funkcie priemyselných podnikov

Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Počet strán
232

Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

15,10 €

U dodávateľa 1 ks
Posielame do 5 – 6 dní

Dostupné v 18 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania
Nákup a predaj - Jaroslav Kita, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011
Brožovaná väzba
Slovenčina, 2011
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Prekonajte úzkosť - Kirren Schnack, N Press, 2024
Nákup a predaj - Jaroslav Kita, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
15,10 €

Viac o knihe

Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok. Má pomôcť pri prekonávaní niektorých zjednodušených interpretácií nákupu a predaja. Zároveň má ambíciu podporiť názor, podľa ktorého aplikácia marketingového prístupu v danej problematike vyžaduje zmenu kultúry v priemyselných podnikoch, a upozorniť na niektoré vzťahy a mechanizmy, ktoré môžu byť zdrojom zisku podniku. Učebnica prisudzuje veľký význam hľadaniu a realizácii obojstranne výhodných kooperatívnych vzťahov zákazník – dodávateľ. Aj napriek nedostatku štatistických údajov možno konštatovať, že v súčasnosti dochádza k rastúcemu trendu spolupráce medzi malými, strednými a veľkými podnikmi v rámci štátu a v medzinárodnom meradle. Rozvoj týchto možností spolupráce posilňuje nutnosť iných spôsobov vo vzťahoch medzi podnikmi, než sú jednoduché výmenné vzťahy.

Učebnica je vhodná nielen pre študentov a učiteľov, ktorí v nej nájdu štruktúrovaný a didaktický manuál orientovaný na problematiku obchodných aktivít priemyselných podnikov, ale aj pre zamestnancov a manažérov podnikov, ktorí v nej nájdu odpovede na otázky v súvislosti s užitočnosťou praktizovania teoretických prístupov z oblasti nákupu a predaja.
Čítať viac
Počet strán
232
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
170×240 mm
Hmotnosť
393 g
ISBN
9788081685521
Rok vydania
2017
Edícia
Ekonómia
Naše katalógové číslo
264351
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition)
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

1,0 / 5

2 hodnotenia

0
0
0
0
2

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Simona
Neoverený nákup
14.1.2020
Kniha ma sklamala
Od knihy som mala trochu vyššie očakávania, bola písaná menej vecne a po niektorých kapitolách som rozmýšlala o čom som vlastne čítala. Pracujem na nákupe v priemyselnom podniku, informácie v knihe sedeli ale pridaná hodnota pre mňa bola minimálna. Čítať viac

„Pokud ti, co prohrají, dokáží využít, čemu je jejich protivníci naučí, pak ano, mohou z nich být z dlouhodobějšího hlediska vítězové.“

Atlas mraků - David Mitchell, 2006
Atlas mraků
David Mitchell