Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer, 2015

18,70 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer, 2015
Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer, 2015

Stratégia a strategický manažment

...ako nástroje, ktoré umožňujú súperenie a spolužitie Dávida s Goliášom

V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení.... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer, 2015
Počet strán
280

V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 24 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania (2)
Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2013
Pevná väzba
Slovenčina, 2013
Vypredané

Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2012
Pevná väzba
Slovenčina, 2012
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Temné sekundy - Karin Fossum, mamaš, 2024

Viac o knihe

V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia úspechy v budúcnosti. Úspešnosť strategického manažmentu závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v konaní.

Publikácia poodkrýva tajomstvá strategického myslenia a naznačuje základné princípy pri tvorbe stratégie. Poukazuje na vhodné analytické nástroje a techniky, ktorých pomocou je možné odhaliť pôsobenie faktorov z prostredia.

Popri tvorbe stratégie sa venuje aj otázkam implementácie stratégie a jej hodnotenia a kontroly. Zdôrazňuje, že v súčasnosti nie je dôležité iba súťažiť a víťaziť, ale účinné je posilňovať svoje pozície vytváraním strategických partnerstiev.

Určená je pre študentov vysokých škôl, ale aj pre manažérov v praxi, ktorí hľadajú spôsob, ako doviesť firmu v náročnom a ťažko predvídateľnom prostredí k dlhodobej úspešnosti.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,3 / 5

6 hodnotení

3
2
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Ján Kočík
Overený nákup
11.5.2016
Názor čitateľa
Kniha ponuka základne informácie z oblasti vytvárania stratégii, ako večerné čítanie pred spaním neodporúčam ale pre niekoho kto sa chce začať orientovať v tomto segmente nacrtne co vsetko je potrebné vziať do úvahy pri každej stratégii. Čítať viac
Jan
Neoverený nákup
11.5.2016
Názor čitateľa
Kniha napísaná velmi poučne a všetky údaje v nej opísané su použiteľné v odbornej praxi aj ked písaná velmi všeobecne ale však to moze byt len tým ze ma čitateľovi poskytnúť hlavne základne vedomosti z oblasti. Čítať viac
Lukáš Trnka
Overený nákup
6.5.2013
pozitivne hodnotenie
zdravím, učil som sa z nej na skúšku a veľmi dobre sa to číta, je to písane populárnejším štýlom a predsa je to učebnica pre VŠ s množstvom odborných pojmov, ak sa ktosi zaujíma o strategický manažment a nechce len odbornú nezaujímavú nudnú a nezrozumiteľný učebnicu tak doporučujem práve túto publikáciu Čítať viac

„Ukradomky som sa naňho pozrela. Takto to funguje? Zaľúbite sa, už nemáte z ničoho strach a život je jedna veľká príležitosť?“