Managerial Economics and Business Strategy - Michael R. Baye, McGraw-Hill, 2017

82,50 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)
Managerial Economics and Business Strategy - Michael R. Baye, McGraw-Hill, 2017
Managerial Economics and Business Strategy - Michael R. Baye, McGraw-Hill, 2017

Managerial Economics and Business Strategy

This ninth edition of Managerial Economics and Business Strategy has been revised to include updated examples and problems, but it retains all of the basic content that made... Čítať viac

Vydavateľstvo
McGraw-Hill, 2017
Počet strán
548

This ninth edition of Managerial Economics and Business Strategy has been revised to include updated examples and problems, but it retains all of the basic content that made previous editions a success by teaching managers the practical utility... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Ďalšie knižné vydania (2)
Managerial Economics and Business Strategy - Michael R. Baye, McGraw-Hill, 2013
Brožovaná väzba
Angličtina, 2013
Vypredané

Managerial Economics And Business Strategy - Michael R. Baye, McGraw-Hill, 2010
Brožovaná väzba
Angličtina, 2010
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Prepletené kráľovstvo - Tahereh Mafi, Slovart, 2024

Viac o knihe

This ninth edition of Managerial Economics and Business Strategy has been revised to include updated examples and problems, but it retains all of the basic content that made previous editions a success by teaching managers the practical utility of basic economic tools, such as; present value analysis, supply and demand, regression, indifference curves, isoquants, production, costs, and the basic models of perfect competition, monopoly, and monopolistic competition. This edition details the emphasis on real-world examples and modern topics along with unique coverage found nowhere else, such as; oligopoly, penetration pricing, multistage and repeated games, foreclosure, contracting, vertical and horizontal integration, networks, bargaining, predatory pricing, principal-agent problems, raising rivals' costs, adverse selection, auctions, screening and signaling, search, limit pricing, and a host of other pricing strategies for firms enjoying market power. This balanced coverage of traditional and modern microeconomic tools makes it appropriate for a wide variety of managerial economics classrooms.
Čítať viac
Počet strán
548
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
191×246 mm
Hmotnosť
811 g
ISBN
9781259251382
Rok vydania
2017
Naše katalógové číslo
660057
Vydanie
9
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
McGraw-Hill
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Prečo každý, kto prestal byť tínedžerom, automaticky mávne rukou nad všetkým čo vtedy cítil? Koho zaujíma, že z toho vyrastie? Bolestné a euforické dní, keď to človek prežíva, preto nie sú o nič menej skutočné. Skutočne je to čo sa odohráva teraz. “