No Rules Rules

Netflix and the Culture of Reinvention

Okamžitý download
EPUB (Adobe DRM)
Vydavateľstvo
Ebury Publishing, 2020

It's time to do things differently. Trust your team. Be radically honest. And never, ever try to please your boss... Čítať viac

It's time to do things differently. Trust your team. Be radically honest. And never, ever try to please your boss... Čítať viac

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o e-knihe

It's time to do things differently.

Trust your team. Be radically honest.

And never, ever try to please your boss.

These are some of the ground rules if you work at Netflix. They are part of a unique cultural experiment that explains how the company has transformed itself at lightning speed from a DVD mail order service into a streaming superpower - with 190 million fervent subscribers and a market capitalisation that rivals the likes of Disney.

Finally Reed Hastings, Netflix Chairman and CEO, is sharing the secrets that have revolutionised the entertainment and tech industries. With INSEAD business school professor Erin Meyer, he will explore his leadership philosophy - which begins by rejecting the accepted beliefs under which most companies operate - and how it plays out in practice at Netflix.

From unlimited holidays to abolishing approvals, Netflix offers a fundamentally different way to run any organisation, one far more in tune with an ever-changing fast-paced world.

For anyone interested in creativity, productivity and innovation, the Netflix culture is something close to a holy grail. This book will make it, and its creator, fully accessible for the first time.
Čítať viac

Všetky formáty tohto titulu

Čítané kusy

Čítaná, ako nová
angličtina, Virgin Books, brožovaná väzba
Na sklade, objednávajte však rýchlo
12,95 €
-30 %

Knihy

Kniha
slovenčina, barecz & conrad books, brožovaná väzba
Na sklade, objednávajte však rýchlo
15,15 €
-5 %
Kniha
čeština, Jan Melvil publishing, pevná väzba
Na sklade, posielame ihneď
18,28 €
Kniha
angličtina, Virgin Books, brožovaná väzba
Na sklade, posielame ihneď
18,50 €

E-knihy a audioknihy

E-kniha
angličtina, Ebury Publishing
Ihneď na stiahnutie
EPUB (Adobe DRM)
14,99 €
Ďalšie
320 strán
Rok vydania
2020
Naše katalógové číslo
1379127
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Ebury Publishing

Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti? Dajte nám o tom vedieť.

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,3 / 5

9 hodnotení

6
1
1
1
0

Ako sa vám páčila e-kniha?

Recenzie Martinusákov

Netflix, firma ktorá dosiahla veľmi veľa a ktorá sa stále rozvíja. Najviac sa mi páčilo ako dávať a prijímať spätnú väzbu, nie len ako kolegovia medzi sebou ale ako aj jednotlivec svojmu okoliu. :)
Zaujímavé zistenie bolo aj ako dokáže firma a ľudia v nej fungovať bez dovoleniek, bez schvaľovania výdavkov a podobne. Je to jasným dôkazom toho že Netflix si vyberá tých najlepších ľudí a zaslúžene si ich aj zaplatí a na oplátku ľudia sa musia správať zodpovedne a konať v záujmoch spoločnosti. Čo je podľa mňa dobrá stratégia. Knihu odporúčam všetkými desiatimi, dozvedela som sa veľa zaujímavých myšlienok ktoré viem aplikovať aj do bežného života a zároveň že aj napriek kultúrnym rozdielom vedia ľudia spolupracovať. :)

Čítať viac

It's completely your responsibility to make your dreams come true :)

Dušan Murčo
zamestnanec
12. januára 2021

Kazdou dalsou kapitolou mate zivy pocit, ze Netflix je firma, pre ktoru by ste chceli pracovat. Alebo si chcete jednu s takouto kulturou postavit.

Čítať viac

Recenzie čitateľov

11
18.11.2021
Tento príspevok prezrádza dôležité momenty deja, preto je skrytý, aby sme Vám nepokazili pôžitok z čítania.
Spočiatku som si hovorila, že to bude ten prípad “nie je to knihou, je to mnou”, keďže som od nej čakala niečo iné. Kniha má podtitul “Prevratná firemná kultúra, vďaka ktorej Netflix dobyl svet” a NAOZAJ sa venuje tej firemnej kultúre (hoci ja som čakala a stále si myslím, že sa tam aj tak predsa len pokojne mohlo vtesnať viac z histórie Netflixu).

Firemná kultúra je v Netflixe dôležitá vec (čo možno ľahko vyčítať z toho, že jej venovali celú knihu) a v zásade stojí na troch pilieroch: zamestnávajú len tých najlepších, snažia sa zbaviť zaužívaných formálnych pravidiel ako je počet dní dovolenky či preplácanie rôznych výdavkov a mimoriadne si zakladajú na feedbacku. Tieto tri témy sa v knihe preberajú a točia na troch úrovniach a na rôznych súvisiacich príbehoch ilustrujú, ako tieto pravidlá žiadnych pravidiel zavádzali a aké ovocie to prinieslo. To, že Netflix je v tomto zjavne jedinečný sa určite nedá uprieť, dokáže to tiež čitateľovi priniesť mnoho vecí na ďalšie zamyslenie. Tiež som sa nad mnohými vecami zastavila a premýšľala a musím skonštatovať, že za mňa je táto firemná kultúra v niektorých bodoch minimálne problematická, ak nie toxická.

Trošku úsmevné sa mi zdalo aj to, ako Netflix podľa vlastných slov zamestnáva tých najlepších z najlepších, no potom im ako školáčikom musí vysvetľovať, že neobmedzenú dovolenku si nemôžu čerpať všetci naraz v období najväčšieho návalu práce alebo že im firma nebude preplácať drahé večere s rodinou. Tiež mi trochu chýbala časť o boji s egom, ktoré, povedzme si, tým najlepším určite nechýba a nezdá sa mi reálne, že by jednoduchá spätná väzba zázračne fungovala v každej každej situácii a ľudia sa po vypočutí opačného názoru zmenili šibnutím čarovného prútika? Nehovoriac o tom, že podľa mňa väčšina z vecí nie je pre malé, stredné a možno ani všetky veľké firmy použiteľná a v našich podmienkach už vôbec.

Ak to nadľahčím, z knihy môžete mať pocit, že zamestnanci Netflixu nerobia nič iné, ako chodia po dovolenkách a veľa o tom rozprávajú, usporiadavajú mítingy, kde si navzájom dávajú feedbacky a sú informovaní o financiách firmy a chodia po pohovoroch do iných firiem, porovnávajú platy a otvorene o tom rozprávajú. Mňa osobne by však viac zaujala kniha o tom, čo v tej práci robia okrem toho a čo z Netflixu urobilo taký fenomén.
Čítať viac
Richard Fekete
28.2.2021
rozhodovanie na základe znalosti kontextu a cieľov firmy
veľmi pútavý a poučný príbeh firmy, ktorá využila moment a našla nový obchodný model na troskách požičovní VHS. je to príklad amerického sna, from zero to hero, ale popis prerodu firmy, zavedenia firemnej kúltúry z "rodina" na "profi tím" a aj veľmi podnetné insights na kľúčové momenty firmy. odporúčam každému si ju prečítať. Čítať viac

„Dni, ktoré neboli ničím výnimočné, dni,v ktorých sa neudialo nič, čo by vybočovalo z priemeru, nič hodné povšimnutia. Holá každodennosť. Čosi, čo človeku začne chýbať, až keď sa to rozsype. “