Designing for Growth - Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie, Columbia University Press, 2011

35,20 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Designing for Growth - Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie, Columbia University Press, 2011
Designing for Growth - Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie, Columbia University Press, 2011

Designing for Growth

A Design Thinking Toolkit for Managers

Language:Chinese.HardCover Pub Date: 2011 07 Pages: 256 in Publisher: Columbia University Press Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie educate readers in one of the hottest trends in... Čítať viac

Vydavateľstvo
Columbia University Press, 2011
Počet strán
248

Language:Chinese.HardCover Pub Date: 2011 07 Pages: 256 in Publisher: Columbia University Press Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie educate readers in one of the hottest trends in business: 'design thinking.' ... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

35,20 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

Naši škriatkovia odporúčajú

Ozveny starých kníh - Barbara Davis, AURORA, 2024
Designing for Growth - Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie, Columbia University Press, 2011
35,20 €

Viac o knihe

Language:Chinese.HardCover Pub Date: 2011 07 Pages: 256 in Publisher: Columbia University Press Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie educate readers in one of the hottest trends in business: 'design thinking.' or the ability to turn abstract ideas into practical applications for maximal business growth. Jeanne Liedtka's recent book. The Catalyst: How YOU Can Lead Extraordinary Growth. was named a Top Innovation and Design Thinking Book by Business Week. Tim Ogilvie has been hailed a visionary for his pioneering contributions to service innovation. business model innovation. and customer experience design. Liedtka and Ogilvie cover the mindset. techniques. and vocabulary of design thinking. unpack the mysterious connection between design and growth. and teach managers. in a straightforward way. how to exploit design's exciting potential.
Čítať viac
Počet strán
248
Väzba
pevná väzba
Rozmer
225×225 mm
Hmotnosť
790 g
ISBN
9780231158381
Rok vydania
2011
Naše katalógové číslo
259467
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Columbia University Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Designing for Growth - Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie, Columbia University Press, 2011
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
49,15 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Designing for Growth - Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie, Columbia University Press, 2011
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
49,15 €

„A najdôležitejšia vec, ktorú by ste si mali zapamätať: pravidlá neexistujú.“

Sila podvedomia - Kimberly Friedmutter, 2020
Sila podvedomia
Kimberly Friedmutter