Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021

38,27 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021

Visual Merchandising

Window Displays, In-store Experience

The practice of creative writing - being expressive, exploring ideas, crafting words, shaping stories - can deepen your appreciation of life and enhance your wellbeing... Čítať viac

Vydavateľstvo
Laurence King Publishing, 2021
Počet strán
224

The practice of creative writing - being expressive, exploring ideas, crafting words, shaping stories - can deepen your appreciation of life and enhance your wellbeing... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

38,27 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Ďalšie knižné vydania (2)
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2016
Brožovaná väzba
Angličtina, 2016
Na sklade 1 ks

34,59 €


Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2011
Brožovaná väzba
Angličtina, 2011
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Prekonajte úzkosť - Kirren Schnack, N Press, 2024
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021
38,27 €

Viac o knihe

Write well. Live well.

The practice of creative writing - being expressive, exploring ideas, crafting words, shaping stories - can deepen your appreciation of life and enhance your wellbeing.

With 100 inspiring prompts, insights and exercises specially devised by an award-winning author and creative writing teacher, discover how to write well - and thrive. This comprehensive guide to visual merchandising covers both window dressing and in-store design, as well as all the other elements, real or virtual, used to enhance the contemporary retail experience. Featuring a range of shops, from fashion emporia such as Selfridges, Printemps, and Bergdorf Goodman to small outlets, the book offers practical advice, supported by tips from the most inspiring visual merchandisers and creative directors across the world.

It reveals the secrets of their profession and all there is to know about the latest technology, mannequins, props etc. It also examines the psychology and ever-changing trends behind consumer behaviour.

Visual merchandising is presented through lavish color photographs, diagrams of floor layouts and store case studies, and includes invaluable information such as a glossary of terms used in the industry.
Čítať viac
Počet strán
224
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
215×279 mm
Hmotnosť
973 g
ISBN
9781913947323
Rok vydania
2021
Naše katalógové číslo
1879389
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Laurence King Publishing
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Krása je, keď nemáš potrebu nič meniť. Nič netúžiš pridať, nič vziať a len sa fascinovane dí­vaš, počúvaš. To platí­ v hudbe, vo výtvarnom umení­, v rozhovore, vo všetkom. Všetko závisí­ od potrieb človeka. Hladnému je krásny chrumkavý chlieb.“

Každý deň má niekto narodeniny - Silvia Bystričanová, 2013
Každý deň má niekto narodeniny
Silvia Bystričanová