Preskočiť na hlavný obsah
Získajte 7 € na knižky
k nákupu nad 49 €
Kníhkupectvo na konci sveta - Ruth Shaw, Ikar, 2024

BUDGET CUT
E-kniha

4 princípy úspešného marketingu s akýmkoľvek budgetom

Marketingový bestseller od Agentúry roku! Ak chcete z marketingovej investi?cie vysekat? c?o najviac, musi?te sa zbavit? balastu a veci?, ktore? va?s brzdia. Su? to nezmysly,... Čítať viac

Vydavateľstvo
TRIAD, 2021
Počet strán
166

Marketingový bestseller od Agentúry roku! Ak chcete z marketingovej investi?cie vysekat? c?o najviac, musi?te sa zbavit? balastu a veci?, ktore? va?s brzdia. Su? to nezmysly, pri?stup „neda? sa“, nejasne? ciele ... Čítať viac

  • PDF EPUB MOBI
  • Slovenčina

17,00 €

Ihneď na stiahnutie
Ako čítať e-knihy?

Naši škriatkovia odporúčajú

Jenny Colgan: Zasnežené kníhkupectvo. Grada, 2024
BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021
E-kniha
17,00 €

Viac o e-knihe

Marketingový bestseller od Agentúry roku! Ak chcete z marketingovej investi?cie vysekat? c?o najviac, musi?te sa zbavit? balastu a veci?, ktore? va?s brzdia. Su? to nezmysly, pri?stup „neda? sa“, nejasne? ciele a predvi?datel?ne? rozmy?s?l?anie. Aby sme va?m pomohli si to leps?ie zapama?tat? a pouz?it? vo vas?ej kaz?dodennej pra?ci, zhrnuli sme na?s? pri?stup do skratky BDGT (osekane? slovo budget): cut Bullshit, cut Don’ts, cut Goals, cut Templates.

Prve? tri c?asti buduju? do?veru v marketing a posledna? hovori? o inova?cii, ktora? zvys?uje hodnotu marketingovy?ch investi?cii? (a za?roven? zniz?uje s?ancu, z?e va?m pra?cu vezme robot).
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,0 / 5

12 hodnotení

7
2
1
0
2

Ako sa páčila e-kniha vám?

Recenzie čitateľov

Adam Polakovič
Overený zákazník
30.8.2022
Viac selfproma ako marketingu
Knihu som pomerne rychlo precital, ale obsah je sklamanie.
Je to viac kniha na promo agentury Triad ako o samotnych mkt znalosti.
Neodporucam kupovat.
Urcite sa pozrite po B. Sharpovi, L. Binetovi, P. Fieldovi, O. Wood, Grace Kite, Karen Nelson-Field, Jenni Romaniuk,...
Čítať viac
Kristian
Neoverený nákup
28.7.2022
od najvacsej agentury
nuz, cakal som ze ma kniha aspon minutu zaujme ale vobec. Okrem oslavneho pisania o sebe a svojich uspechoch sa akosi pozabudlo na citatela a pridanu hotnotu pre neho. Na slovensku nieje vela knih k tejto tematike ale tie ktore su, su o dost lacnejsie, obsahovo kvalitnejsie a hlavne niesu take sebaoslavujuce.. velmi zle od naocakavanejsej knihy.. Čítať viac
Honza Marcinek
Overený zákazník
3.11.2021
Konečně lokální marketingová kniha
Všichni se oplývají nad marketingovými knížkami Byrona Sharpa, Lese Bineta či Jenni Romaniuk. Knihy postavené na praktických zkušenostech ze zahraničních trhů, i když spoustu příkladů je aplikovatelných také v Čechách a na Slovensku. Ale stává se, že k těmto informacím přistupují markeťáci se skepsí, protože naše trhy jsou přeci jen víc specifické. Zejména co se týče rozpočtů. Právě proto kniha těchto dvou zkušených matadorů z marketingového světa přišla jako na zavolanou. Nejen zábavnou formou vysvětluje úskalí, kterým čelíme, ale přináší řešení podložené skutečnými případovými studiemi z praxe. Právě proto by neměla chybět v knihovničkách na straně klientů i agentur. Čítať viac
Anton Kukučka
Overený zákazník
29.10.2021
Veľa odborných knížiek, reportov či publikácií vo mne často budí úzkosť, tým akú urgenciu sa vo mne snažia vyvolať.

“Toto rýchlo rob bo si v p*či!”
“Tuto ti uniká trend ty vajco!”

To bude asi dôvod prečo kysnú na poličke a už sa ich aj hanbím otvoriť.

Dnes večer som si sadol na gauč a sfukol celý Budget Cut od Martin Woska a Jaro Zacko za hodinku dve.

Ostal fajn teplý pocit. Aj som sa podučil. Aj sa menej bojím, ale nemám nezdravý hype hneď ísť a riešiť akoby som prišiel z MLM konfery.

Ak chcete fajn intro do toho ako sa robia marketingové budgety v ľahkej a zrozumiteľnej forme, tak this is good choice.
Čítať viac
Jaro Zacko
Overený zákazník
25.10.2021
Inšpiratívne a zábavné
Táto kniha je nielen o marketingu, ale aj o podnikaní a pohľade na život. Každý, komu sme hovorili o koncepte BDGT sa v ňom našiel a okamžite si uvedomil, ako veľmi je osekávanie bulšitu, nedá sa, cieľov a šablón prospešné. Čítať viac

„Život pozostáva z malých rozhodnutí, ktoré robíme, z jednotlivých momentov, ktoré majú moc všetko zmeniť.“

Kniha stratených mien - Kristin Harmel, 2021
Kniha stratených mien
  • Kristin Harmel