Získajte 7 € na knihy! Nakúpte ešte dnes.

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Creativity, Inc. (Ed Catmull). Bantam Press, 2014
Kniha: Creativity, Inc. (Ed Catmull). Bantam Press, 2014

Creativity, Inc.

The co-founder and longtime president of Pixar updates and expands upon his 2014 New York Times bestseller on creative leadership, reflecting on the management principles used... Čítať viac

Vydavateľstvo
Bantam Press, 2014
Počet strán
496

The co-founder and longtime president of Pixar updates and expands upon his 2014 New York Times bestseller on creative leadership, reflecting on the management principles used to build Pixar's singularly successful culture... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina
Cena: 31,25 €
Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do týždňa.

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania (2)
  • Kniha: Creativity, Inc. (Ed Catmull). Bantam Press, 2014
    Brožovaná väzba
    Angličtina, 2014
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

    21,90 €

  • Kniha: Creativity, Inc. (Ed Catmull). Transworld, 2017
    Brožovaná väzba
    Angličtina, 2017
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Naši škriatkovia odporúčajú

Novinka autorov úspešnej knihy Umenie blízkosti. Kniha Detský raj s rodičmi, Ján Hrustič, Monika Kompaníková. Vydavateľstvo N Press, 2025. Zistiť viac
Kniha: Creativity, Inc. (Ed Catmull). Bantam Press, 2014
31,25 €
Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do týždňa.

Viac o knihe

THE EXPANDED EDITION

The co-founder and longtime president of Pixar updates and expands upon his 2014 New York Times bestseller on creative leadership, reflecting on the management principles used to build Pixar's singularly successful culture, including all he learned in the past nine years that allowed Pixar to retain its creative culture while continuing to evolve.

For nearly twenty years, Pixar has dominated the world of animation, producing such beloved films as the Toy Story quartet, Finding Nemo, The Incredibles, Up, and WALL-E, which have gone on to set box-office records and garner thirty Academy Awards. The joyous storytelling, the inventive plots, the emotional authenticity: In some ways, Pixar movies are an object lesson in what creativity really is.

As a young man, Ed Catmull had a dream: to make the first computer-animated movie. He nurtured that dream as a Ph. D. student, and then forged a partnership with George Lucas that led, indirectly, to his founding Pixar with Steve Jobs and John Lasseter. A mere nine years later, Toy Story was released, changing animation forever. The essential ingredient in that movie's success-and in the movies that followed-was the unique environment that Catmull and his colleagues built at Pixar.

Creativity, Inc. has been expanded to illuminate the continuing development of the unique culture at Pixar. Featuring a new introduction, two entirely new chapters, four new chapter postscripts, and new reflections at the end, this updated edition details how Catmull built a culture that doesn't just pay lip service to the importance of things like honesty, communication, and originality, but commits to them. Pursuing excellence isn't a one-off assignment, but an ongoing, day-in, day-out, full-time job. And Creativity, Inc. explores how it is done.

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,6 / 5
3
2
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Overený zákazník
18.11.2022
Ed Catmull, bývalý prezident spoločností Pixar a Disney Animation, vo svojej knihe opisuje niektoré mechanizmy na budovanie a ochranu kreatívnej kultúry v Pixare, špecifické techniky a tradície, ktoré rozširujú uhol pohľadu – od prieskumných výletov, cez Pixar univerzitu až po ‘Braintrust’ - skupinu vrcholových predstaviteľov, režisérov a rozprávačov, ktorí s radikálnou otvorenosťou a objektívnosťou rozoberajú vykonanú prácu, rast príbehu a jeho smerovanie, rozpráva o dôležitosti úprimnosti, dôvery a tvorivej spolupráce, o narušení typického štýlu riadenia a komunikačnej štruktúry za účelom úzkeho prepojenia vedúcich pracovníkov s radovými zamestnancami, zdieľa niekoľko konkrétnych mentálnych modelov nevyhnutných pre posilnenie a podporu každého, kto je zapojený do práce na vymýšľaní niečoho nového a neustálom zlepšovaní, skúma zlyhania, chyby a ponaučenia, ktoré nazbieral za roky vedenia Pixaru, a zaoberá sa zlúčením Pixaru s Disney a výzvami pri udržiavaní firemnej kultúry.
Jednoduchými slovami kombinuje históriu spoločnosti s manažérskymi radami, načrtáva svoj vzťah so Stevom Jobsom, opisuje prerod nesformovaných, neúplných a zraniteľných nápadov, potenciálnych prepadákov, na úplne odlišné, vyzreté a emotívne animované príbehy, krok za krokom s otvorenosťou, vášňou a jasnosťou prevádza svojou obdivuhodnou cestou a ponúka neoceniteľné lekcie, ktoré sa naučil v každej fáze rastu.
Zaujímavé a inšpiratívne čítanie.
reagovať

Úlohou rozprávača nie je povedať ti, ako máš myslieť, ale dať ti otázky, o ktorých máš premýšľať.
Kniha: Cesta králů (Brandon Sanderson), 2012
Cesta králů
  • Brandon Sanderson