Marketing & e-business - Peter Dorčák, František Pollák, EZO, 2010

9,90 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Marketing & e-business - Peter Dorčák, František Pollák, EZO, 2010
Marketing & e-business - Peter Dorčák, František Pollák, EZO, 2010

Marketing & e-business

Ako sa zorientovať v základných pojmoch a procesoch nového marketingu

Táto publikácia popisuje nielen základné pojmy marketingu, ale aj mnohé nové pojmy skrývajúce sa pod slovom e-business alebo e-commerce (elektronický obchod alebo elektronická... Čítať viac

Vydavateľstvo
EZO, 2010
Počet strán
114

Táto publikácia popisuje nielen základné pojmy marketingu, ale aj mnohé nové pojmy skrývajúce sa pod slovom e-business alebo e-commerce (elektronický obchod alebo elektronická komercia). Čo najzrozumiteľnejšou formou sa bude snažiť popísať... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 7 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Umenie podnikať - Ivica Ďuricová,Miriama Polohová, Simona Kubán a kolektív, SCR, 2024

Viac o knihe

Táto publikácia popisuje nielen základné pojmy marketingu, ale aj mnohé nové pojmy skrývajúce sa pod slovom e-business alebo e-commerce (elektronický obchod alebo elektronická komercia). Čo najzrozumiteľnejšou formou sa bude snažiť popísať obchodné príležitosti, ktoré prinášajú nové technológie dnešného virtuálneho sveta. Prečítanie tejto knihy Vám možno zaberie pár hodín Vášho času. Ale kto vie, možno Vás pripraví na veľmi úspešnú cestu životom s využitím elektronických služieb na finančných základoch. Tá chvíľa, ktorú čítaniu venujete, teda bude stáť za to. Súčasťou publikácie sú tipy na webové služby veľmi populárne vo svete v posledných rokoch. Tieto webové stránky sú veľmi vhodné pre podnikateľov, manažérov a zároveň pre všetkých aktívnych ľudí.
Čítať viac
Počet strán
114
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
148×210 mm
Hmotnosť
167 g
ISBN
9788097056407
Rok vydania
2010
Naše katalógové číslo
97609
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
EZO
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

2,5 / 5

4 hodnotenia

0
2
0
0
2

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Lucia Kerekešová
Neoverený nákup
4
24.6.2014
Táto kniha sa mi dostala do rúk náhodne a musím povedať, že to, čo som v nej našla sa presne zhodovalo s názvom knihy - základné pojmy. V roku 2014 sa z knihy z roku 2010 v tomto dynamickom obore nedá použiť nič iné. To, že definície sú citované mi nevadí, ak sú zdroje kvalitné - citujú predsa aj známejší autori.
Čítať viac
Peter Horvath
Neoverený nákup
1
6.11.2013
Neviem sice, ako autori ziskali svoje tituly, ale za tuto pracu by som im ich kludne odobral. Ide o kompilat z roznych inych knih ci dokonca webstranok!! Moje odporucanie znie: radsej podporte predavaca Nota bene ako tento biedny pozliepany kompilat.
Čítať viac
Martin
Neoverený nákup
25.5.2015
Plagiát diplomovky
Dobrý deň. Väčšia časť tejto knihy je skopírovaná zo záverečnej práce študenta Prešovskej univerzity. Ja osobne by som sa poriadne hanbil niečo takéto skopírovať a nie to ešte predávať pod svojím menom. Čítať viac
Roman
Neoverený nákup
6.1.2016
Názor čitateľa
Martin ako viete počítať, o tom nepochybujem tak si viete jednoducho odrátať roky a zistíte, že práce či už diplomové alebo bakalárske obsahujúce informácie nachádzajúce sa v knihe boli vypracované roky po jej publikovaní. Mne aj viacerým mojim zmámim práve táto kniha významne pomohla pri písaní mojej záverečnej práce, tak ako tak v tom čase to bo bola jedna z mála kníh venujúca sa problematike marketingu na internete v slovenskom jazyku. To že obsahuje základne veci a súvislosti je jasné uvedené v nadpise, nič viac som od nej ani nečakal. Svoj účel splnila, rýchlo a jednoducho som našiel všetko čo som hľadal. Neviem či z Vás hovorí závisť alebo len zlosť... To už Vy viete najlepšie sám. Vyjadrujem len svoj osobný názor. Čítať viac
Lucia Kerekešová
Overený zákazník
24.6.2014
Obsah sedí z názvom
Táto kniha sa mi dostala do rúk náhodne a musím povedať, že to, čo som v nej našla sa presne zhodovalo s názvom knihy - základné pojmy. V roku 2014 sa z knihy z roku 2010 v tomto dynamickom obore nedá použiť nič iné. To, že definície sú citované mi nevadí, ak sú zdroje kvalitné - citujú predsa aj známejší autori. Čítať viac
Klaudia M.
Neoverený nákup
27.3.2014
Odporucam
Kniha mi pomohla porozumiet a zorientovat sa vo svete "e-amarketingu". Uz nie raz som ju vyuzila ako inspiraciu pri praci. Z mojho pohladu urite odporucam. Čítať viac
Peter Horvath
Neoverený nákup
6.11.2013
strata penazi
Neviem sice, ako autori ziskali svoje tituly, ale za tuto pracu by som im ich kludne odobral. Ide o kompilat z roznych inych knih ci dokonca webstranok!! Moje odporucanie znie: radsej podporte predavaca Nota bene ako tento biedny pozliepany kompilat. Čítať viac
Efka
Neoverený nákup
16.2.2012
Názor čitateľa
Neviem a nechcem hodnotit túto knihu.... Ja nechcem pisat hlúposti, ale niektoré clánky z knihy som nasla na roznych webovych strankach (to isté od A do Z), a jednotlivé citácie ne sú vobec jednoznacné, odkial sú... Tak naco som objednala knihu, ved takto ju nemozem pouzit v mojej zaverecnej práci.... :( Čítať viac

„Ale práve ten slabý musí­ vedieť byť silný a odí­sť, keď ten silný je prí­liš slabý na to, aby mohol tomu silnému ublí­žiť.“