Čitateľský klub Martinus
Kniha: Marketingový manažment (Eva Hanuláková)

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Marketingový manažment (Eva Hanuláková)
Kniha: Marketingový manažment (Eva Hanuláková)

Marketingový manažment

Moderný marketing je založený nielen na dôkladnom poznaní zákazníkov, ale tiež na schopnosti firiem vytvoriť a dodať svojim zákazníkom hodnotu. Vytváranie, poskytovanie a... Čítať viac

Vydavateľstvo
Grada, 2025

Moderný marketing je založený nielen na dôkladnom poznaní zákazníkov, ale tiež na schopnosti firiem vytvoriť a dodať svojim zákazníkom hodnotu. Vytváranie, poskytovanie a komunikovanie hodnoty pre zákazníka tvorí jadro moderného marketingového... Čítať viac

  • Kniha
  • Slovenčina

Pripravujeme
Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Od autorky Sedem sestier - Triler z anglickej spoločnosti
Kniha: Marketingový manažment (Eva Hanuláková)
Pripravujeme
Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu.

Viac o knihe

Moderný marketing je založený nielen na dôkladnom poznaní zákazníkov, ale tiež na schopnosti firiem vytvoriť a dodať svojim zákazníkom hodnotu. Vytváranie, poskytovanie a komunikovanie hodnoty pre zákazníka tvorí jadro moderného marketingového
manažmentu–manažérskeho prístupu, založeného na analýze marketingového prostredia, ktorá vytvára bázu pre marketingové plánovanie, implementáciu a kontroling všetkých marketingových rozhodnutí.
Charakter a efektivitu marketingu vo firme významným spôsobom ovplyvňuje jeho organizácia.
Marketingový manažment prezentuje procesné využitie marketingových nástrojov v praxi.

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Vydavateľstvo Grada

Obchodný názov
GRADA Slovakia s.r.o.
Adresa
Moskovská 29
811 08 Bratislava
Slovenská republika
E-mail
grada@grada.sk
Šľachetným skutkom by nemal stáť v ceste chladný rozum.