Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: Manuals: Design and Identity Guidelines (Tony Brook)

114,00 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Manuals: Design and Identity Guidelines (Tony Brook)
Kniha: Manuals: Design and Identity Guidelines (Tony Brook)

Manuals: Design and Identity Guidelines

The first comprehensive study of corporate identity design manuals from the golden era of identity design. In today’s landscape, designers rely on digital templates to implement... Čítať viac

Vydavateľstvo
Unit Editions, 2024
Počet strán
600

The first comprehensive study of corporate identity design manuals from the golden era of identity design. In today’s landscape, designers rely on digital templates to implement brand identities – fast, accurate and easily updatable, these digital... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

114,00 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Od autorky Sedem sestier - Triler z anglickej spoločnosti
Kniha: Manuals: Design and Identity Guidelines (Tony Brook)
114,00 €
Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Viac o knihe

The first comprehensive study of corporate identity design manuals from the golden era of identity design.

In today’s landscape, designers rely on digital templates to implement brand identities – fast, accurate and easily updatable, these digital manuals are now obligatory. But we have lost something in the transition to digital style guides, and the great printed standards manuals from the pre-digital era deserve a better fate than to be junked. This comprehensive study of corporate design manuals from the golden era of identity design makes a compelling case for their survival and continued appreciation.

The 41 manuals featured have been expertly photographed, retaining all essential details, and are presented in a spacious and functional layout, allowing you to fully appreciate these wonderful examples of sophisticated information design.

The photography is accompanied by a foreword by the late Massimo Vignelli, an afterword by designer Lance Wyman, and texts from Adrian Shaughnessy, Richard Danne (NASA designer), Martha Fleming (daughter of Allan Fleming, designer of the Canadian National Railway logo), Greg D’Onofrio and Patricia Belen, alongside interviews with Armin Vit, Sean Perkins, John Lloyd, Michael Burke, Sean Wolcott, Liza Enebeis and John Bateson.
Naše katalógové číslo
2729081
Originálny názov
Manuals: Design and Identity Guidelines
Počet strán
600
Väzba
pevná väzba
Rozmer
234×278 mm
Hmotnosť
3115 g
ISBN
9780500028827
Rok vydania
2024
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Unit Editions
Pre koho
pre náročných
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Rozdiel medzi románom so šťastným koncom a románom bez neho tkvie iba v tom, kedy autor prestane rozprávať príbeh.