Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: Franklin, B: Key Concepts in Public Relations (Mike Hogan, Bob Franklin, Quentin Langley, Nick Mosdell a Elliot Pill)

27,49 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Franklin, B: Key Concepts in Public Relations (Mike Hogan, Bob Franklin, Quentin Langley, Nick Mosdell a Elliot Pill)
Kniha: Franklin, B: Key Concepts in Public Relations (Mike Hogan, Bob Franklin, Quentin Langley, Nick Mosdell a Elliot Pill)

Franklin, B: Key Concepts in Public Relations

"This is a good text to accompany a core text on Public Relations. It is also very useful for marketing and business students. Valuable for post grads new to PR also... Čítať viac

Počet strán
272

"This is a good text to accompany a core text on Public Relations. It is also very useful for marketing and business students. Valuable for post grads new to PR also... Čítať viac

Naši škriatkovia o tomto titule zatiaľ nemajú viac informácií, ale akonáhle ich získame, túto stránku doplníme.
  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

27,49 €

U dodávateľa 1 ks
Posielame do 13 – 18 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 13 – 18 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Od autorky Sedem sestier - Triler z anglickej spoločnosti
Kniha: Franklin, B: Key Concepts in Public Relations (Mike Hogan, Bob Franklin, Quentin Langley, Nick Mosdell a Elliot Pill)
27,49 €
U dodávateľa 1 ks
Posielame do 13 – 18 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 13 – 18 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Viac o knihe


"This is a good text to accompany a core text on Public Relations. It is also very useful for marketing and business students. Valuable for post grads new to PR also."

- Robbie Smyth, Griffith College Dublin
"Offers the reader a concise and very readable tour through the many facets of PR… Providing a detailed reference of just under 200 alphabetically listed entries, covering a range of topics, from account management to wikis, destination branding and Hong Bo (that one you'll have to look up yourselves), each entry takes up roughly a page, sometimes less, is colloquial in tone and offers several recommendations for further reading, making it an excellent jumping-off point for further exploration."

- Communication Director
The SAGE Key Concepts series provides students with accessible and authoritative knowledge of the essential topics in a variety of disciplines. Cross-referenced throughout, the format encourages critical evaluation through understanding. Written by experienced and respected academics, the books are indispensable study aids and guides to comprehension.
Key Concepts in Public Relations:

Provides a comprehensive, easy-to-use overview to the field.
"Covers over 150 central concepts in PR.
Paves the way for students to tackle primary texts.
Grounds students in both practice and theory.
Takes it further with recommended reading.

Bob Franklin, Mike Hogan, Quentin Langley, Nick Mosdell and Elliot Pill all teach at the Cardiff School of Journalism, Media and Cultural Studies.
Naše katalógové číslo
2669695
Počet strán
272
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
148×210 mm
Hmotnosť
360 g
ISBN
9781412923194
Rok vydania
2009
Jazyk
angličtina
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Knihy sú ako korenie. Zvýrazňujú naše dni, nepripomínajú nám našu všednosť, ale umožňujú nám zreteľne si uvedomiť, koľko cestičiek môže každý nájsť vo svojom živote. Cestičiek k radosti, láske, pokoju či dobrodružstvu.