Oslavujeme Dominika Dána. Rozlúsknite všetky jeho prípady so zľavou 25 %
Čitateľský klub Martinus. Kniha Svadobčania. Alison Espach. Vydavateľstvo Motýľ, 2025.
Kniha: The Knowledge-Creating Company (Hirotaka Takeuchi a Ikujiro Nonaka)

43,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: The Knowledge-Creating Company (Hirotaka Takeuchi a Ikujiro Nonaka)
Kniha: The Knowledge-Creating Company (Hirotaka Takeuchi a Ikujiro Nonaka)

The Knowledge-Creating Company

How Japanese Companies Create the Dynamics of Innovation

How has Japan become a major economic power, a world leader in the automotive and electronics industries? What is the secret of their success? The consensus has been that,... Čítať viac

Vydavateľstvo
Oxford University Press, 1995
Počet strán
304

How has Japan become a major economic power, a world leader in the automotive and electronics industries? What is the secret of their success? The consensus has been that, though the Japanese are not particularly innovative... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

43,00 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Naši škriatkovia odporúčajú

Nový Dominik Dán na sklade. Kniha Podaj prst, Dominik Dán. Vydavateľstvo Slovart, 2025. Chcem knihu
Kniha: The Knowledge-Creating Company (Hirotaka Takeuchi a Ikujiro Nonaka)
43,00 €
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Viac o knihe

How has Japan become a major economic power, a world leader in the automotive and electronics industries? What is the secret of their success? The consensus has been that, though the Japanese are not particularly innovative, they are exceptionally skilful at imitation, at improving products that already exist. But now two leading Japanese business experts, Ikujiro Nonaka and Hiro Takeuchi, turn this conventional wisdom on its head: Japanese firms are successful, they contend, precisely because they are innovative, because they create new knowledge and use it to produce successful products and technologies.

Examining case studies drawn from such firms as Honda, Canon, Matsushita, NEC, 3M, GE, and the U.S. Marines, this book reveals how Japanese companies translate tacit to explicit knowledge and use it to produce new processes, products, and services.
Naše katalógové číslo
2591037
Originálny názov
Knowledge Creating Company How Japanese
Počet strán
304
Väzba
pevná väzba
Rozmer
165×238 mm
Hmotnosť
576 g
ISBN
9780195092691
Rok vydania
1995
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Oxford University Press
Pre koho
pre podnikateľov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Niekedy ľudia rozprávajú veľa iba preto, aby sa ich nikto nič nepýtal...
Kniha: Tri dni do raja (Silvia Bystričanová)
Tri dni do raja
  • Silvia Bystričanová